مدیر دبیرستان کاشی نیلوفر:

معلم هدایت گر نسل آینده ساز است

بیرجند (پانا) ـ مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلو فر گفت: معلمان سفیران امیدند که با سرانگشت تدبیر خود نسل آینده ساز جامعه را به قله های کمال و سعادت هدایت می کنند.

کد مطلب: ۹۱۳۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
معلم هدایت گر نسل آینده ساز است

طیبه حمیدی در گفتگو با خبر نگار پانا در بیرجند اظهار کرد: معلمان در هر جامعه ای محترم بوده و نقش پر اهمیت شان در شکل گیری جامعه و رونق اقتصاد، تولید علم و گسترش فناوری تأیین کننده است.

او، با بیان این که معلم کسی است که با تلاش و کوشش خود مسیر سعادت را برای نوجوانان وجوانان ترسیم می کند، تصریح کرد: معلم در کنار آموزش علوم نظری و تئوری فنون چگونه بودن و چگونه زندگی کردن را نیز به متربی خود آموزش می دهد.

مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفربا اشاره به تأثیر گذاری معلم بر زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان ادامه داد: معلمان کسانی هستند که دانش را در سال های تاثیر پذیر وحساس زندگی افراد به آنها منتقل می کنند.

حمیدی خاطر نشان کرد: آنچه بچه ها در کلاس های درس از معلمشان فرا می گیرند به احتمال زیاد در مابقی زندگیشان نیز با آنها خواهد ماند.بنابر این معلمان اثر چشم گیری بر رشد وپرورش فرزندان این مرز وبوم وسطوح مختلف جامعه خواهند داشت.زیرا به ایشان کمک می کننددانش ومعلوماتشان را گسترش دهندتا اینکه بتوانند مسیر زندگی خود راپیدا کرده واعضای فعال جامعه ی خویش باشند.

او با بیان این که مدرسه خانه امن دانش آموزان و محیطی برای پرورش فکر و اندیشه آنان است ادامه داد: شخصیت اجتماعی و حس مسئولیت پذیری دانش آموزان در مدرسه شکل می گیرد از این رو مدرسه مکانی امن و قابل اطمینان برای زندگی اشخاص حقیقی وحقوقی خود تبدیل می شود.

مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر اضافه کرد: افراد جامعه که در بخش های مختلف انجام وظیفه می نمایند همان دانش آموزانی هستند که تحت تاثیر عشق ومحبت،منش،کاردانی واخلاق معلمان خود قرار می گیرند.چنانچه یک معلم محبوب سر مشقی برای دانش آموزان خود خواهد بود.آنها سعی می کنند از رفتار،پوشش وآداب ومعاشرت اوپیروی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار