تجلیل از معلمان منطقه2 با حضور رییس دانشگاه فرهنگیان

تهران(پانا) - آیین تجلیل از مدیران و معلمان راهنما مجری طرح کارورزی در دبستان شهید زیوری منطقه 2 با حضور خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان و فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۳۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان منطقه2 با حضور رییس دانشگاه فرهنگیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در هفته بزرگداشت مقام معلم آیین تجلیل از مدیران و معلمان راهنما مجری طرح کارورزی در منطقه 2، با حضور خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان؛ فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و میرشفیعی، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه2 در دبستان شهید زیوری برگزار گردید.

خنیفر در این مراسم ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به آموزگاران دبستان شهید زیوری گفت: شغل معلمی یک توفیق است، گلدسته های معصومی که در اختیار ماست باید به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی افزود: باید از منفی گوی پرهیز نمائیم و نگرش خود را مثبت کنیم، بذر امید و تفکرات مثبت در ذهن دانش آموزان بکاریم و بدانیم مدرسه مهد علم است

رییس دانشگاه فرهنگیان تربیت صحیح را در نداشته ها هنر دانست و گفت: مدیریت زمانی اتفاق می افتد که ساختن از هیچ باشد و دانش آموزان را از بچه گی به سمت انحراف شغلی نبریم.

وی با اشاره به ویژگی های معلم خوب افزود: شنودموثر، شکیبایی و فروتنی، قاطعیت، استقلال رای، شاگرد محوری، عشق به کار معلمی ، استقبال از چالش و اولویت تدریس و.... از ویژگی های معلم خوب است و من معتقدم بعد از امنیت، آموزش و پرورش باید در رأس قرار گیرد،

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار