برنامه امتحانات نهایی و داخلی دوره دوم متوسطه و پیش دانشگاهی استان کردستان در نوبت خرداد ماه اعلام شد

سنندج(پانا)-اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان زمان و برنامه امتحانات نهایی و داخلی نوبت خرداد ماه سال 98 دوره دوم متوسطه و پیش دانشگاهی را اعلام و به واحد های اداری و آموزشی استان ابلاغ کرد .

کد مطلب: ۹۱۳۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه امتحانات نهایی و داخلی دوره دوم متوسطه و پیش دانشگاهی استان کردستان در نوبت خرداد ماه اعلام شد

منصور قاسمیان رییس اداره سنجش آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: امتحانات داخلی پایه ها و رشته های مختلف دوره متوسطه روزانه و بزرگسالان و آموزش از راه دور در هر شاخه ( نظری، فنی حرفه ای و کاردانش) از روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه شروع و حداکثر تا روز شنبه 25 خرداد ماه 98 برنامه ریزی و برگزار شود.

وی از مدیران مدارس خواست از تنظیم برنامه امتحانات قبل از تاریخ 31 اردیبهشت ماه و بعد از تاریخ 25 خرداد ماه 98 خودداری کنند تا از فرصت های آموزشی نوبت دوم به نحو احسن استفاده شود.

قاسمیان با بیان اینکه برگزاری امتحانات داخلی در روزهای پنج شنبه بلامانع است؛ گفت: تخطی از رعایت برنامه زمانبندی شده به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و با مدیران متخلف مطابق قانون برخورد خواهد شد .

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان از مدیران محترم واحدهای آموزشی خواست به محض دریافت برنامه به تناسب رشته های موجود در آموزشگاه نسبت به نصب برنامه در تابلوی اعلانات اقدام و در مراسم صبحگاهی یا ظهرگاهی مدرسه موضوع شروع، ختم و فشردگی ایام امتحانات را به اطلاع دانش آموزان گرامی برسانند و همچنین به دبیران و مشاورین تاکید نیز یادآوری کنند که به جهت توجه به ارزشیابی مستمر و فعالیت های مفید کلاسی از تراکم و انباشتن مطالعه درس ها برای شب امتحان جلوگیری شود.

وی در پایان از اولیای دانش آموزان خواست که در ایام امتحانات محیط شاداب و آرامش بخشی را برای فرزندان خود فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار