معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

افتتاح پنج زمین چمن مصنوعی در مدارس استان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

مشهد (پانا) - همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، پنج زمین چمن مصنوعی در مدارس استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۱۳۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پنج زمین چمن مصنوعی در مدارس استان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این خصوص گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، پنج زمین چمن مصنوعی در مدارس ناحیه چهار، شهرستان های تایباد، بردسکن، کاشمر و چناران افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای عملیات زیرسازی، فنس کشی، نورپردازی، خرید و نصب چمن مصنوعی هرکدام از زمین های فوق، اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه شده است.

سلطانی تصریح کرد: محل احداث زمین های چمن مصنوعی تازه افتتاح شده براساس دسترسی حداکثری جمعیت دانش آموزی و همچنین با اولویت پایین بودن میزان سرانه فضای ورزشی آن منطقه انتخاب شده است و تمامی این زمین های چمن مصنوعی در داخل فضای مدرسه نصب شده است تا دانش آموزان آن مدرسه و همچنین مدارس اطراف بتوانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه سخنانش از افتتاح و بهره برداری از اولین زمین چمن مصنوعی ویژه دانش آموزان دختر استان در آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح و بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی شهرستان بردسکن به خاطر حادثه غم انگیز و تاسف بار تصادف چهار دانش‌آموز جان‌ باخته این شهرستان بود که به‌ عنوان یادمان این دانش‌آموزان انجام گرفت.

سلطانی عنوان کرد: با بهره برداری از این پنج چمن مصنوعی، تعداد چمن های مصنوعی آموزش و پرورش استان به 21 چمن مصنوعی افزایش یافت.

وی در پایان گفت: با افتتاح و بهره برداری این پنج زمین چمن مصنوعی، میزان فضاهای ورزشی روباز آموزش و پرورش استان به میزان پنج هزار متر افزایش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار