معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

پایان مرحله سوم سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان

مشهد (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی از پایان مرحله سوم سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۳۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پایان مرحله سوم سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: مرحله سوم سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج با شرکت ۶۴ تیم به کار خود پایان داد.

وی افزود: این دوره از مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت در سالن های ورزشی آقا مصطفی خمینی، دانش آموز و مجتمع اندیشه مشهد در مقطع متوسطه اول و دوم با حضور بیش از ۳۹۰دانش آموز، سرپرست و مربی برگزار شد.

سلطانی تصریح کرد: در رشته بدمینتون مقطع متوسطه اول، گلبهار، ناحیه چهار، چناران و ناحیه شش به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم مشترک را بدست آوردند و کاپ اخلاق نیز به ناحیه شش رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در رشته تنیس روی میز مقطع متوسطه اول، ناحیه پنج، ناحیه شش، تربت حیدریه و مه ولات به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم مشترک را بدست آوردند و کاپ اخلاق نیز به نیشابور رسید.

وی اظهار کرد: در رشته تنیس روی میز مقطع متوسطه دوم، ناحیه چهار، نیشابور، تربت حیدریه و ناحیه شش به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم مشترک را بدست آوردند و کاپ اخلاق نیز به مه ولات رسید.

سلطانی در پایان گفت: در رشته شطرنج مقطع متوسطه اول، ناحیه چهار، ناحیه سه و ناحیه شش به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را بدست آوردند و کاپ اخلاق نیز به سبزوار رسید. همچنین در رشته شطرنج مقطع متوسطه دوم، ناحیه شش، ناحیه چهار، ناحیه سه به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را بدست آوردند و کاپ اخلاق نیز به قوچان تعلق گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار