مدیر آموزش و پرورش منطقه 15: هدیه هفته معلم در جهت حمایت از تولیدات داخلی در قالب کالا اهدا شود

تهران (پانا) - جلسه ستاد شاهد با حضور حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، علوی کارشناس مسئول شاهد و ایثارگران، مسئولین بنیاد شهید و کلیه اعضاء ستاد شاهد در دفتر مدیر آوزش و پرورش منطقه15 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۳۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش منطقه 15: هدیه هفته معلم در جهت حمایت از تولیدات داخلی در قالب کالا اهدا شود

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه15 ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن هفته معلم، در خصوص تهیه هدیه هفته معلم اظهار داشت: جهت حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید هدیه ای در قالب کالا تهیه و به معلمان اهداء شود.
همچنین مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، از برگزاری مراسم یادواره شهدا و گرامیداشت هفته معلم خبر داد و اظهار داشت: در مراسم یادواره شهدا از فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد دعوت و تقدیر می شود.

وی همچنین در مورد اقدامات انجام شده در کارشناسی شاهد از جمله ،بازدید از خانواده شهید کرمانشاهی، برگزاری پایگاه نوروزی در مدرسه شاهد کوثر، اعزام 2 مشاور از مدارس شاهد به مناطق سیل زده و.... خبر داد.
در این جلسه محسن پور، معاون بنیادشهید بر تقویت فرهنگ ایثار اجتماعی تاکید کرد و افزود: سه مستند 40 دقیقه ای به نام های «تورا من چشم در راهم»، «نفس نفیس» و «شیرماهی کوچک» در خصوص جانبازان و ایثارگران ساخته و در شبکه های استانی پخش شده است وی افزود : در حال حاضر دو مستند در دست ساخت است مثل «محله با بوی خدا» که در خصوص خاطرات شهدا و جانبازان می باشد و به محض آماده شدن از طریق صداو سیما درشبکه های استانی پخش می شود.
شایان ذکر است؛ در پایان جلسه ، مدیران مدارس شاهد در خصوص تعویض لباس فرم دانش آموزان ، کم شدن ساعات کار مدارس در ماه مبارک رمضان و بازنشستگی کارکنان مدرسه ومشکلات مدارس خود سوالاتی را مطرح و پاسخ دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار