ساعت اجرای نمایش شاپرک خانوم تغییر کرد

تهران(پانا) -ساعت اجرای نمایش شاپرک خانوم به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان تغییر کرد و به همین مناسبت تماشاگران می توانند بلیت های خود را با تخفیف های 40 درصدی تهیه کنند.

کد مطلب: ۹۱۳۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ساعت اجرای نمایش شاپرک خانوم تغییر کرد

به گزارش روابط عمومی نمایش شاپرک خانوم، این تئاتر نوشته بیژن مفید و به روایت و کارگردانی حسن انصاریان که از ابتدای اردیبهشت ماه به روی صحنه رفته است، به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان در ساعت اجرا تغییراتی خواهد داشت. بر این اساس نمایش در روز دوشنبه تعطیل است و از روز سه شنبه هفدهم اردیبهشت ماه ساعت اجرای نمایش از 20 به 20:30 تغییر کرد. همچنین به مناسبت ماه رمضان تماشاگران می توانند بلیت های خود را با تخفیف های 40 درصدی تهیه کنند.

این اثر به صورت کاملاً مستقل و بدون حمایت سازمان و نهاد خاصی به دنبال رساندن پیام انسانیت، عشق ورزی و گذشت و بخشش است. در این تئاتر که رویکردی با مخاطب کودکان و نوجوانان دارد، سیاوش طهمورث، فریبا متخصص، بهرام سروری نژاد، قربان نجفی، محمد آقامحمدی، آذین فولادوند و سبا قاسمی بازیگران بزرگ‌سال و پارسا رضوی، نرگس اله وکیلی و حسام صیادی بازیگران کودک و نوجوانی هستند که ایفای نقش می کنند.

حسن انصاریان بیشتر به عنوان نویسنده در سینمای ایران شناخته می‌شود، او در دهه ۶۰ آثاری چون «توطئه»، «روباه قرمز» و «خرس پشمالو» و «گل اخمالو» را به صحنه برد و پس از سال‌ها این تئاتر که داستان گرفتار شدن یک شاپرک در دام عنکبوت‌ است را روایت می‌کند.

نمایش شاپرک خانوم تا خرداد ماه هر شب به جز شنبه ها در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می توانند به وب‌سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com یا گیشه بلیط فروشی سالن کانون پرورش فکری در خیابان خالد اسلامبولی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار