خیرین 23 مدرسه جدید در استان اردبیل می سازند

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس اردبیل گفت: 23 پروژه مدرسه سازی خیر ساز بصورت مشارکتی ، مردمی در مناطق مختلف این استان در حال اجرا است.

کد مطلب: ۹۱۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
خیرین 23 مدرسه جدید در استان اردبیل می سازند

جلیل فتحی در آیین کلنگ زنی ششمین پروژه مدرسه سازی خیر ساز استان اردبیل در روستای مزه جین خلخال افزود: در حالی که عملیات اجرایی ساخت 17 مدرسه خیر ساز از سال گذشته در این استان آغاز شده ، پروژه احداث مدرسه این روستا ششمین پروژه مدرسه سازی خیر ساز است که در سال جاری آغاز می شود .
او با قدردانی از تلاش خیرین مدرسه ساز استان در فراهم کردن زمینه تحصیل دانش آموزان مناطق محروم روستایی استان اردبیل گفت: این ساختمان آموزشی در زمین مدرسه تخریب شده سابق روستای مزه جین در زیربنای 225 متر مربع و با تامین چهار میلیارد و 500 میلیارد ریال اعتبار اولیه از سوی خانواده دکتر عبدالحسین زاده اهل روستای اندبیل خلخال احداث و دیوار کشی و محوطه سازی آن نیز با استفاده از اعتبارات دولتی اداره کل توسعه ، تجهیز و نوسازی مدارس استان انجام خواهد شد .
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اظهار داشت: از زمان فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل تاکنون 382 مدرسه با ظرفیت هزار و 534 کلاس درس از سوی خیرین مدرسه ساز حقیقی و یا حقوقی و یا بصورت مشارکتی ، مردمی احداث شده و در اختیار آموزش و پرورش مناطق 19 گانه این استان قرار گرفته است .
فتحی با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در مناطق مختلف در دستور کار اداره کل نوسازی استان قرار دارد، افزود: امسال سه پروژه نیمه تمام خلخال از جمله ساختمان نیمه کاره مدارس باهنر ، نامجو و مسکن مهر این شهر تکمیل شده و در اختیار دانش آموزان منطقه قرار می گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار