یک اپ ویژه برای کاربران خواب آلود

تهران (پانا) - خواب صبحگاهی برای بسیاری از کاربران بسیار شیرین و دلچسب است و حتی با زنگ ساعت هم نمی‌توانند از رختخواب خود دل بکنند.

کد مطلب: ۹۱۳۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
یک اپ ویژه برای کاربران خواب آلود

به گزارش روزنامه ایران، اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که تاکنون به‌دلیل خواب ماندن از کلاس درس، قرار کاری و... جا مانده‌اید، بهتر است سراغ یک اپلیکیشن ویژه بروید.
اپ‌اندرویدی Alarm Clock for Heavy Sleepers برای کسانی که خواب‌سنگین دارند بسیار مناسب است. تنها کافی است سراغ تنظیمات این اپلیکیشن بروید و پروفایل‌های متنوعی برای بیدار شدن بسازید.

به این ترتیب پس از مشخص کردن نوع زنگ هشدار بسته به‌میزان سنگینی خوابتان، می‌توانید لرزش و ویبره را نیز به آن اضافه کنید یا از آلارم‌هایی چندگانه استفاده کنید تا قدرت زنگ هشدار برای بیدار کردن شما از خواب بیشتر شود. همچنین می‌توانید میزان صدای زنگ ساعت هشدار را تنظیم کنید و یادتان باشد که این زنگ هشدار تا زمانی که از خواب بیدار نشوید دست از سرتان برنمی‌دارد.
گفتنی است این اپلیکیشن قابلیت برنامه‌ریزی برای تکرار زنگ هشدار روزانه و هفتگی را دارد و نیازی نیست هرشب آن را تنظیم کنید. از سوی دیگر این نرم‌افزار با یک تقویم سینک (همگام) شده و می‌تواند تعطیلی‌ها را تشخیص بدهد به‌همین دلیل هم در روزهای تعطیل زنگ هشدار آن فعال نمی‌شود پس می‌توانید تا هر زمان که بخواهید در رختخواب بمانید، مگر اینکه خودتان آن را برای ساعتی مشخص تنظیم کنید.
شاید با خودتان بگویید برنامه هفتگی برای زنگ هشدار مناسب نیست چون ممکن است در آن ساعت در مکانی خاص و در حال گفت‌و‌گوی مهمی باشید و این زنگ هشدار در کارتان اخلال ایجاد کند. در پاسخ باید گفت که می‌توانید با برنامه‌ریزی در مکان‌های خاص، از زنگ خوردن ساعت هشدار در زمان‌هایی مشخص جلوگیری کنید. این اپ برای خواب‌های نیمروزی هم برنامه مشخصی دارد و می‌توانید از زنگ هشدار ویژه آن استفاده کنید تا از کارهایتان عقب نمانید. این اپ را می‌توانید از فروشگاه گوگل پلی به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار