مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

استان بوشهر در شاخص‌های آموزشی و پرورشی سیر صعودی داشته است

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استان بوشهر در شاخص‌های آموزشی و پرورشی سیر صعودی را داشته است.

کد مطلب: ۹۱۲۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
استان بوشهر در شاخص‌های آموزشی و پرورشی سیر صعودی داشته است

ناصر کرمی در همایش تقدیر از معلمین برتر استانی و منطقه‌ای اظهار داشت: امیدواریم شاهد روزی باشیم که همه مسئولان و برنامه‌ریزان نگاهی ویژه به تعلیم و تربیت داشته باشند و مشکلات امروز آموزش و پرورش برطرف شود و رسالت خود را به انجام برسانند.

کرمی افزود : سال‌ها است که شعارهایی در مورد معلمان در جامعه بیان می‌شود و امیدواریم که این شعارها محقق شود و نگاه ویژه به آموزش و پرورش را شاهد باشیم و همه مشکلات این بخش حل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تقدیر از همراهی و همدلی مردم و مسئولان با آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر شاهد همراهی خوبی با مجموعه تعلیم و تربیت در استان بوشهر هستیم که توانسته‌ایم برنامه‌های خوبی را اجرا کنیم.

کرمی خاطر نشان کرد : با همراهی و همکاری بیشتر می توانیم شاهد بهبود شاخص‌ها و بهبود کیفیت آموزش و پرورش باشیم.

کرمی گفت : همه مسئولان و برنامه‌ریزان و مردم به این موضوع باید توجه داشته باشند. علاوه بر سطح کلان، در سطح منطقه‌ای و استانی هم باید معلمان مورد توجه قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر با تأکیدات استاندار و امام جمعه بوشهر و مسئولان استانی و شهرستانی و شوراهای شهرها و روستاها با اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد اثرات این حمایت‌ها بوده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار