طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان؛

فرید باباخانی به عنوان مشاور مدیر کل در امور تحقیقات و رییس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان منصوب شد

زنجان (پانا) - فرید باباخانی طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان به عنوان مشاور مدیر کل در امور تحقیقات و رییس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان منصوب شد.

کد مطلب: ۹۱۲۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فرید باباخانی به عنوان مشاور مدیر کل در امور تحقیقات و رییس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان منصوب شد

ابراهیم رفیعی در ابتدای این مراسم گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از مطالبه های نظام و مقام معظم رهبری است که باید به نحو احسن اجرایی گردد.

وی با اشاره به اهمیت گروه تحقیق و پژوهش اداره کل در اجرایی شدن سند مذکور گفت: همکاران این اداره کار بسیار حساسی را در اجرای دقیق زیر نظام های سند تحول دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: باید ضمن اجرا پیام سند تحول بنیادین و کارهایی که بر اساس آن انجام می گیرد را به مخاطبین انعکاس دهیم.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به توانمند‌ی‌های علمی و سوابق اجرایی فرید باباخانی ابراز داشت: باید برای اعتلای آموزش و پرورش از وجود چنین افرادی استفاده لازم را برد.

در ادامه فرید باباخانی مشاور اجرایی سابق مدیر کل آموزش و پرورش با تقدیر از حسن اعتماد مدیر کل و انتصاب وی به عنوان مشاور مدیر کل در امور تحقیقات و رییس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان اظهار داشت: شناخت مسئله، روش شناسی و استفاده صحیح از کاربست‌ها در تحقیق از الزامات است و سیاست کاری این اداره در این راستا خواهد بود.

گفتنی است در خاتمه ابلاغ مشاور مدیر کل در امور تحقیقات و رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان به وی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار