مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه خبر داد:

برگزاری آیین تجلیل ازفرهنگیان امدادرسان ومعلمان سیل زده شهرستان حمیدیه

حمیدیه (پانا)-مدیرآموزش وپرورش حمیدیه ازبرگزاری آیین تجلیل از فرهنگیان امدادرسان ومعلمان سیل زده باحضورمعاون مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان که به عنوان استان معین در حمدیه حضور داشت خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۲۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل ازفرهنگیان امدادرسان ومعلمان سیل زده شهرستان حمیدیه

کریم سعیداوی گفت: معلمان با روحیه جهادی در روزهای سخت به کمک سیل زدگان شتافتند و صحنه‌های ماندگار درعرصه امدادرسانی به یادگار گذاشتند.
مراسم تقدیر و تشکر از فرهنگیان امدادرسان و معلمان سیل زده باحضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، استان معین خوزستان وبا حضور مسئولان آموزش و پرورش استان خوزستان در شهرستان حمیدیه برگزارشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه ضمن خوشامدگویی به این میهمانان بیان کرد: در زمان بحران شاهد خلق صحنه هایی از حس وطن دوستی و ایثار در سخت ترین شرایط ومکان معلمان ما حضور داشتند و به هموطنان سیل زده کمک‌رسانی میکردند.
کریم سعیداوی یادآورشد: آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه با بسیج همه امکانات در کنار هموطنان سیل زده بوده و با بسیج نیروها و امکانات کمک های بهداشتی ،رفاهی ، مشاوره، آموزشی ،و کلاس های درس را با سخترین شرایط موجود دایر و حمایت های ویژه‌ای را به دانش آموزان ارائه کردند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه تاکید داشتند: معلمان آسیب دیده باید حمایت ویژه ای از آنها صورت گیرد و خسارت هایی که این عزیزان در جریان سیل دیده‌اند هرچه سریعتر جبران شود.
در ادامه مرادی معاون پرورشی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت : استان کرمان به عنوان استان معین انتخاب شد و ما با همه توان در کنار خوزستان وبه ویژه شهرستان حمیدیه خواهیم بود.
نماینده مدیر کل استان کرمان اعلام کرد:ارسال 11 میلیارد ریالی کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان کرمانی به مردم سیل‌زده استان خوزستان در قالب کمک های نقدی ، تجهیزات آموزشی، بسته های بهداشتی ،غذایی و ... به سیل زدگان استان خوزستان اهدا گردید.
او بیان داشت : استان کرمان به عنوان استان معین شهرستان حمیدیه معرفی شد و با تمام توان کار بازسازی مدارس شهرستان را شروع و برای سال جدید دانش آموزان حمیدیه بدون هیچ دغدغه ای سال تحصیلی خود را شروع خواهند کردوتوسط مسئول مشارکت های مردمی سرکار خانم اسکندرزاده خبر از ساخت یک باب فضای آموزشی درمنطقه سیل زده حمیدیه توسط خیرمدرسه ساز کرمانی داد.
کریم سعیداوی در پایان این نشست صمیمی از روند گسیل امکانات به شهرستان حمیدیه تشکر کردوبه نیاز فوری کانتینر جهت احداث کلاس وتجهیزات سرمایشی و سیستمی اشاره کرد وخواهان تسریع درواگذاری این وسایل شد.
گفتنی است در این نشست با اهدای لوح سپاس وهدیه ای از صنایع دستی کرمان از همکاران فرهنگی امدادرسان شهرستان حمیدیه تقدیر و تشکر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار