محمد شریعتمداری: درسال رونق تولید اگربرنامه‌ها برمحور تولید نباشد قطعاً درحد شعار باقی میمانیم

اسلامشهر(پانا) - وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سمینارسرمایه انسانی در رونق تولید مجتمع تحقیقاتی عصر انقلاب احمد آباد مستوفی گفت : در سال رونق تولید حتماً باید به صنایع بزرگ توجه شود و صیانت از اشتغال موجود اولویت قرار گیرد .

کد مطلب: ۹۱۲۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
محمد شریعتمداری: درسال رونق تولید اگربرنامه‌ها برمحور تولید نباشد قطعاً درحد شعار باقی میمانیم

محمد شریعتمداری در سخنانی بیان کرد: تکریم کارگران امر مهمی است و رهبری معظم در سالهای گذشته نسبت به اقتصاد توجه ویژه‌ای داشته‌اند، چرا که دشمن به دنبال این است که از این نقطه به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

او ادامه داد: در سال رونق تولید اگر برنامه‌ها بر محور تولید نباشد قطعاً درحدشعار باقی می‌مانیم و تولید محوری در سال جاری یعنی نظام مالیاتی کشور سیاستگذاری‌های ویژه‌ای را جهت رونق تولید اتخاذ کنند .

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: نرخ سود فعالیت‌های تولیدی باید به گونه‌ای باشد که تولید صرفه اقتصادی داشته باشد و سازمان برنامه و بودجه نیز از منابع بودجه عمومی برای پرداخت منابع ارزان‌قیمت نقش ویژه‌ای ایفا کنند و توجه به معیشت کارگران به عنوان یکی از محوری‌ترین اصول کار مورد توجه قرار گیرد.

او عنوان کرد: در مورد مسکن کارگران با وزارت مسکن باید به جمع‌بندی برسیم و جامعه کارگری به ویژه بازنشستگان با مشکل مسکن روبه رو هستند .

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی افزود: نرخ افزایش حقوق بازنشستگان نیز معادل 36.5 درصد لحاظ شده که در حقوق اردیبهشت‌ نود وهشت بازنشستگان اعمال می‌شود که تاکنون این امر سابقه نداشته و امروز اعلام رسمی می‌شود.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید حتماً باید به صنایع بزرگ توجه شود و صیانت از اشتغال موجود اولویت قرار گیرد وکارگروه‌های رفع موانع تولید در استان‌ها باید فعال شود.

/خبرنگار: محیا فرهمندنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار