مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: رسیدن به مقام جانشینی خداوند متعال با علم وآگاهی امکان پذیر است

اسلامشهر(پانا) - مراسم تجلیل از معلمین برتر آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور معاون سلامت و تربیت بدنی و مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، معاونین فرماندار، اعضای شورای شه ، مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه در تالار باغ زندگی برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۲۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: رسیدن به مقام جانشینی خداوند متعال با علم وآگاهی امکان پذیر است

در این برنامه حسینعلی بنار در سخنانی بیان داشت : هرچه داریم از معلمین حال و گذشته و سرآمد آنها شهید مرتضی مطهری است که خون پاکش، دماء الشهدا و کتابهایش مدادالعلما است و به این جهت امام راحل شهید مطهری را حاصل عمر خود دانست.

او افزود: در آیات سوره بقره، در جریان خلقت آدم استنباط میشود که رسیدن به مقام جانشینی خداوند متعال با علم وآگاهی امکان پذیر است و همه پیامبران هم برای آموزش و آگاهی مبعوث شدند.

حسن پور، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز در سخنانی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی نیاز به تغییر دیدگاه و به روز شدن در چارچوب نظام آموزشی داردتا دانش آموزان را برای زندگی آینده تربیت کنیم.

در این برنامه پس از اجرای برنامه های فرهنگی ، مسئولین از خانواده معلمین متوفی درسال گذشته و برترین‌های منطقه ای و استانی تجلیل بعمل آوردند.

/خبرنگار: فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار