نواختن زنگ سپاس معلم دراردبیل

اردبیل (پانا) - همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم ، زنگ سپاس معلم با حضور جمعی از مسئولان محلی در دبیرستان دوره اول آیت الله مروج محله میراشرف اردبیل نواخته شد.

کد مطلب: ۹۱۲۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نواختن  زنگ سپاس معلم دراردبیل

در این مراسم معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل به تشریح جایگاه بسیار والا و متعالی معلم در آموزه‌های دینی پرداخت و گفت: اگر ایران اسلامی امروز در سطح جهان حرفی برای گرفتن دارد و اقتدار و پیشرفت علمی خود را به رخ دنیا می‌کشد، نتیجه تلاش همین معلمان و تربیت و پرورش نسلی نو‌اندیش و خلاق است .

بهروز ندایی توجه به تعلیم و تربیت و ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش را برای تحقق توسعه پایدار در ایران ضروری دانست و اضافه کرد: کمبود‌های حوزه آموزش کشور به خصوص در زمینه معیشت معلمان و زیرساخت‌های آموزشی باید جبران شود .

در ادامه این مراسم احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان هم نقش معلم را در تعلیم، تربیت و آموزش نسل جدید با اهمیت دانست و افزود: معلمان کار آموزش نسل جوان را برای استمرار انقلاب اسلامی بر عهده دارند و از راه مبارزه با جهل و نادانی در راستای اهداف انقلاب تلاش می کنند .

223 هزار دانش آموز در استان اردبیل از خدمات آموزشی و تربیتی 18 هزار و 500 معلم و فرهنگی در سه هزار و 344 واحد آموزشی بهره مند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار