معاون آموزش ابتدایی سیستان و بلوچستان: جشن الفبا جشن گام نهادن در مسیر علم‌آموزی است

زاهدان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی سیستان و بلوچستان گفت: جشن الفبا جشن گام نهادن در مسیر علم‌آموزی و ادامه راه تعلیم و تربیت در مدارج بالاتر است.

کد مطلب: ۹۱۲۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی سیستان و بلوچستان: جشن الفبا جشن گام نهادن در مسیر علم‌آموزی است

زهرا پورملایی در این مراسم با بیان این که جشن الفبا جشن گام نهادن در مسیر علم‌آموزی و ادامه راه تعلیم و تربیت در مدارج بالاتر است بیان داشت: با توجه به اینکه دانش آموزان حدود یک سال است که از محیط خانواده وارد محیط جدیدتری بنام مدرسه شده‌اند و در این مدت علاوه بر کلاس و معلم،‌ با مفاهیم زیادی ازجمله حروف الفبا نیز آشنا گردیده اند، برگزاری جشن الفبا با هدف تشویق دانش آموزان و ثبت خاطره‌ مثبت در ذهن آنان تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: در آسمان زندگی هر انسانی، کلاس اول ابتدایی مانند خورشیدی است که همیشه می درخشد چرا که در این سال الفبای دوست داشتن را یاد می گیرد و با قلم آشنا می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش نصرت آباد نیزدر این مراسم ضمن تبریک به دانش آموزان کلاس اول که با تلاش و همت آموزگاران و همت خود می توانند بخوانند و بنویسند، موفقیت آنان را برای سال های تحصیلی آینده آرزو نمود.

شه بخش تصریح کرد: ارزش‌ گذاری برای علم، تنوع سازی در برنامه‌ های آموزشی و پرورشی، ایجاد روحیه نشاط جمعی در مدرسه، آموزش فرهنگ قدرشناسی و تجلیل از زحمات معلمان از دیگر اهداف این مراسم بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار