معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان: طرح نظارتی پایش بازار آذربایجان شرقی در ماه رمضان اجرا می شود

تبریز (پانا) - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی از آغاز طرح نظارتی پایش بازار استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۲۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون  سازمان صنعت معدن و تجارت استان: طرح نظارتی پایش بازار آذربایجان شرقی در ماه رمضان اجرا می شود

اسماعیل عطاپور بیان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تامین برخی از کالاها به ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پرمصرف مرسوم در این ایام، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در حال اجراست.

وی گفت: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالاهای پرمصرف ، همزمان با سراسر کشور در سطح استان اجرا می شود .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی ادامه داد : از دیگر اهداف این طرح می توان مواردی همچون تعادل عرضه و تقاضا و تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمتها و برخورد با سوء استفاده های احتمالی برخی فرصت طلباننام برد .

وی با اشاره به اینکه فعالیت تیم‌های بازرسی‌ سازمان در این طرح تشدید خواهد شد ؛ خاطرنشان کرد : اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی‌های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی است.

عطاپور همکاری همه صنوف و بنگاههای اقتصادی با بازرسان در اجرای این طرح را ضروری دانست و تاکید کرد : رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها ، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف ملزم به رعایت آن هستند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت : ستاد خبری سازمان به صورت شبانه‌روزی فعال می باشد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، شکایات خود را از طریق شماره تلفن 124 جهت رسیدگی اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار