با اهدای نشان پژوهش

از 70 دانش آموز پژوهشگر دبستان علامه حلی 1 دوره اول تجلیل شد

بیرجند (پانا) ـ نمایشگاه جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دبستان هیأت امنایی علامه حلی 1 دوره اول تحت عنوان جشنواره جابر ابن حیان با حضور مسئولان آموزش و پرورش بیرجند در محل آموزشگاه افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۱۲۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
از  70 دانش آموز پژوهشگر دبستان علامه حلی 1 دوره اول تجلیل شد

علیرضا بنی اسدی ، مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت : جشنواره جابر ابن حیان کنجکاوی و حس پرسشگرانه دانش آموزان را به نوعی تقویت می کند و تفکر فلسفی و نقادانه را در دانش آموزان رشد می دهد.


او افزود : به منظور پویایی نظام آموزش و پرورش از طریق نهادینه کردن تحقیق و پژوهش و نیز تقویت حس کنجکاوی و اشتیاق به تحصیل در دانش آموزان دوره ابتدایی و پرورش قدرت تفکر و حل مسئله و .... طرح پروژه های علمی موسوم به جشنواره جابر ابن حیان در دبستان علامه حلی 1 دوره اول برای اولین بار بعد تأسیس آموزشگاه اجرا شده است.


بنی اسدی ادامه داد: در این طرح دانش آموزان با روش علمی آشنا شده و از محتوای کتب درسی موضوعی را انتخاب و به صورت انفرادی و گروهی به تحقیق پرداختند .


وی اظهار داشت: پروژه های این جشنواره با عناوین جمع آوری ، نمایش علمی شامل مدل ، نمایش و تحقیق و آزمایش بوده است .


مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول گفت : 70 دانش آموز این آموزشگاه در جشنواره جابر ابن حیان شرکت کردند و در این جشنواره 52 پروژه علمی توسط دانش آموزان به صورت گروهی و انفرادی ارائه شده است .


در پایان این مراسم به دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره لوح تقدیر ، هدیه و نشان پژوهش اهدا شد .


گفتنی است نمایشگاه جشنواره جابر ابن حیان جهت بازدید دانش آموزان و خانواده ها به مدت ۵ روز باز می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار