مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان:

پنجمین جشنواره ی نوجوان خوارزمی، نمایش اراده ی فرزندان هرمزگانی ست

نوجوان خوارزمی، فکر برتر را به خلاقیت تبدیل میکند

هرمزگان(پانا)- مدیر کل آموزش وپرورش استان هرمزگان، جشنواره ی نوجوان خوارزمی را فرصت نمایش اراده ی فرزندان این دیار دانست وگفت: نوجوان خوارزمی، میتواند فکربرتر را به خلاقیت بدل کند.

کد مطلب: ۹۱۲۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین جشنواره ی نوجوان خوارزمی، نمایش اراده ی فرزندان هرمزگانی ست

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، موسی دادی زاده درحاشیه ی برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره افزود: این جشنواره امسال به تأسی از فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی برنامگذاری این سال به عنوان سال رونق تولید، و در راستای عملی نمودن اهداف سند بالادستی، با رویکرد کارآفرینی برگزار گردید .

وی با اشاره به اهمیت نقش تولید ملی در اقتصاد کشور اظهارداشت: خوشبختانه دانش آموزان توانستند با استفاده از این فرصت علمی وپژوهشی، ایده های خود را با خلاقیت توام ساخته و برای رسیدن به مرحله ی تولید آماده سازی کنند .

این مسئول بیان داشت: این دوره ازجشنواره درمرحله ی مدرسه ای باحضور ۸۵ هزار دانش آموز دوره اول متوسطه از ۲۲ منطقه ی هرمزگان آغاز بکارنمود و درنهایت با رقابت ۳۳۰ پژوهنده و مخترع از سراسر استان در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری به کار خود دراین مرحله پایان داد .

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به راهیابی 11 نفر از شرکت کنندگان این جشنواره به مرحله کشوری اذعان داشت: درسال های اخیر، دانش آموزان هرمزگانی با درخشش در مسابقات کشوری و بین المللی توانایی خود را به اثبات رسانده و شعار «هرمزگانی دانا و تواناست» را محقق نموده اند و امیدواریم امسال نیز باکسب رتبه ی ملی در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی، از استان های برتر درکشور باشیم .

دادی زاده ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران و حامیان برگزاری این جشنواره یادآور شد: ایجاد بسترهای مناسب جهت شرکت دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی و علمی، دستاوردی بزرگ همچون تحقق رتبه های تک رقمی فرزندان این مرز و بوم را به همراه خواهد داشت، لذا در راستای تحقق این امر باید ظرفیت های بالقوه ی دانش آموزی را بموقع شناسایی و پرورش دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار