دانش آموزان هنرستان طالقانی یاسوج عضو پیشتازان سازمان دانش آموزی مقام اول ماراتون برنامه نویسی کشور را کسب کردند

یاسوج (پانا) - – دانش آموزان هنرستان طالقانی یاسوج عضو پیشتازان سازمان دانش آموزی در چهارمین جشنواره ملی ابن سینا مقام اول برنامه نویسی را کسب کردند.

کد مطلب: ۹۱۲۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان هنرستان طالقانی  یاسوج عضو پیشتازان  سازمان دانش آموزی مقام اول ماراتون برنامه نویسی کشور را کسب کردند

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در راستای طرح مهارت آموزی تعداد 6 نفر دانش آموز پیشتاز به همراه یک نفر مربی پیشتاز از تاریخ 98/02/11 به منظور شرکت در مسابقه کشوری برنامه نویسی به تهران اعزام شدند.

سید نظام مرادی با اشاره به موفقیت دانش آموزان و حضور آنها در رقابت های علمی گفت: سازمان دانش آموزی به منظور ترویج روحیه و فرهنگ پژوهش و خودباوری در دانش آموزان، حمایت های لازم را با پشتیبانی و همراهی کردن آنان بعمل آورد و دانش آموزان هم با تلاش و پشتکار خود خالق این موفقیت بودند.

مدیر هنرستان طالقانی یاسوج نیز گفت: این جشنواره در 7 محور کلی شامل: ماراتون استارتاپی دانش آموزی ، نمایشگاه دستاوردها و اختراعات دانش آموزی، المپیاد علوم نوجوانان در 3 گرایش علوم پایه، سمینارهای علمی در 9 رشته، فیلم کوتاه و انیمیشن، ماراتون محتوای دیجیتال و ماراتون برنامه نویسی و همچنین نمایشگاه جانبی و کارگاه های تخصصی ویژه دانش آموزان، والدین، مدیران مدارس و مربیان پژوهشی برگزار شد.

مهدی نیکبخت با اشاره به اینکه این مسابقات به منظور ایجاد زمینه مناسب برای بروز توانمندی‌های مهارتی دانش آموزان است افزود: دانش آموزان در این رقابت‌ها دانش خود را به مشارکت گذاشتند و اعتماد به نفسشان افزایش یافت.

حسین افسر پور، سید محمد رخشانی، محمدرضا کریمی نژاد، مهرشاد الهی، رضا عابدینی و علیرضا نوروز پور دانش آموزان پیشتاز اعزامی به این مسابقات بودند.

در جشنواره امسال بیش از 5 هزار دانش‌آموز، مدیر و معلم از 31 استان شرکت کردند که این دوره از جشنواره ابن‌سینا، دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و تمامی هنرستان‌ها و مدارس را تحت پوشش قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار