عهد و پیمان پیشتازان سازمان دانش آموزی با شهدا

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: پیشتازان سازمان دانش آموزی با حضور در گلزار شهدا وغبار روبی قبور مطهر شهدا با آنها میثاق بستند.

کد مطلب: ۹۱۲۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
عهد و پیمان پیشتازان سازمان دانش آموزی با شهدا

هاشم برآوردی گفت: پیشتازان سازمان دانش آموزی ضمن زیارت قبور شهدا عشق و علاقه خود را به شهدا ابراز و بیان داشتند با پیروی از رهنمون های ولایت فقیه ادامه دهنده ی مسیر پر افتخار شهدا خواهند بود.

برآوردی ضمن تشکر از تلاشهای بی وقفه خبرنگاران خبرگزاری پانا گفت:هر سال به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری 12 اردیبهشت ماه به عنوان روز معلم و شروع هفته ی معلم نامگذاری شده که در همین راستا ضمن تبریک به همه فرهنگیان سراسر کشور و سنگرداران مبارزه با جهل و بیسوادی که پایه های تمدن ساز نوین اسلامی در جهان را به عهده دارند برای همه ی آنها آؤزوی موفقیت می کنم.

وی افزود: دانش آموزان پیشتاز و خبرنگاران پانا با حضور در گلزار شهدای سراسر استان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و با عطر افشانی و قبور شهدا به مقام شامخ انهان خصوصا شهدای فرهنگی و دانش آموزی ادای احترام کردند.

برآوردی حضور پیشتازان سازمان دانش آموزی در برنامه های مختلف را نشان از انگیزه وتوان بالای آنها دانسته و افزود: سازمان دانش آموزی در همه ی شرایط آماده ی ارائه ی خدمات مختلف به اقشار مختلف جامعه است و دانش آموزان پیشتاز به این خود باوری رسیده اند که می توانند گره گشای اقشار مختلف جامعه باشند.

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: با فرا رسیدن ماه بندگی خدا دلها به هم نزدیکتر شده وباید از لحظه لحظه ی این ماه بهره ی کافی را ببریم و بیش از ماههای دیگر به یاد مستمندان ونیازمندان باشیم.

لازم به ذکر است در این مراسم ضمن اشاره به مجاهدتهای شهدا خصوصا مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان کرمان شهید ایرانمنش قبور شهدا عطر افشانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار