قاصدک 24؛ الفبای سفری راحت، ارزان و بی دردسر

تهران (پانا) - کنفسیوس می گوید: "دورترین سفرها از نخستین گام ها آغاز می شود". شاید نیازی نباشد به مقصدی خیلی دور از خانه خود سفر کنید یا نخستین گام های خود را بلند بردارید. همین که عزم سفر کنید و دل به جاده یا آسمان بزنید، می تواند کفایت کند.

کد مطلب: ۹۱۲۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
قاصدک 24؛ الفبای سفری راحت، ارزان و بی دردسر

بی تردید آن زمان که کنفسیوس از مزیت سفر می گفت؛ خبری از اینهمه سرعت و امکانات نبود. هفته ها یا حتی ماه ها طول می کشید تا از شهری به شهر دیگر سفر کرد و از این رو، مسافرت متعلق به همه اقشار نبود.

حالا اما سفر یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است. بدون آن زندگی مان چیزی کم دارد و از آنجا که همه چیز از پیشرفت های فناوری تا حمل و نقل دست به دست هم داده تا ما راحت طی الارض کنیم، چرا خودمان را از این نعمت محروم کنیم؟ وب سایت های زیادی هم پا به عرصه حیات گذاشته اند که برنامه ریزی سفر ما را از خرید بلیط هواپیما ، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و بیمه مسافرتی تا رزرو هتل در چشم بر هم زدنی انجام می دهند. کاری که باید انجام دهیم این است که در میان انبوه این نام ها، نام هایی را انتخاب کنیم که همه چیز را یکجا داشته باشند: نامی مانند قاصدک 24 در آدرس اینترنتی https://ghasedak24.com و جااینجاس در آدرس اینترنتی https://jainjas.com متعلق به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا!

خرید بلیط هواپیما قاصدک 24؛ پرواز با یک کلیک!

همه ما با سفر بزرگ شده ایم و نیمی از بهترین خاطرات زندگیمان در سفر شکل گرفته است. برای خیلی از ما هنوز خاطره ایستادن در صف برای خرید بلیط هواپیما تازه است. اما از آن زمان که اینترنت قدم به دنیای ما گذاشت و راحتی و سرعت را به ارمغان آورد، شکل سفرهای ما نیز دگرگون شد. حالا پای لپتاپ می نشینیم، به اینترنت متصل می شویم و با ورود به یک سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، چمدان مان را می بندیم.

در حقیقت امروز به جای ایستادن در صف برای رزرو بلیط هواپیما، وقت و انرژی خود را صرف یافتن یک سایت معتبر برای خرید بلیط هواپیما می کنیم. سایتی که بتوان در کوتاه ترین زمان، تنها با وارد کردن اطلاعات سفر، انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی را از شرکت های هوایی معتبر یافت؛ جستجوهای خود را بر اساس بودجه و نوع بلیط اعم از بلیط چارتر یا سیستمی مرتب کرد؛ با پرداخت اینترنتی بلیط را در ایمیل شخصی دریافت کرد و به حمایت 24 ساعته یک تیم پشتیبانی امید بست. گزینه بهتری از قاصدک 24 سراغ دارید؟

خرید بلیط هواپیما داخلی در قاصدک 24

نمی توان انکار کرد که برخی شهرهای ایران محبوبیت بیشتری برای مسافران دارند. برای نمونه در فصل بهار که طراوت بهاری همه را به سفر رفتن وسوسه می کند، جزایر زیبای کیش و قشم مملو از مسافر می شود. اگر شما هم در دسته مسافران علاقه مند به هوای بهاری جنوب قرار دارید و می خواهید از آسمان راه این دو جزیره را در پیش بگیرید، بلیط هواپیما کیش و قشم خود را از قاصدک 24 خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که اگر در روزهای شلوغ سال، دیر برای خرید بلیط هواپیما کیش و قشم اقدام کنید، شانس زیادی برای خرید بلیط هواپیما ارزان نخواهید داشت. ضمن اینکه همیشه هم بلیط های لحظه آخری نصیب تان نخواهد شد.

خرید بلیط هواپیما خارجی در قاصدک 24

در بین مقاصد خارجی هم برخی شهرها محبوب تر هستند و مسافران بیشتری دارند. به طور مثال خیلی ها برای گذران تعطیلات خود به دنبال بلیط هواپیما استانبول یا بلیط هواپیما تفلیس می گردند. بهرحال خرید بلیط هواپیما خارجی از قاصدک 24 تفاوتی با خرید بلیط هواپیما داخلی ندارد. باید وارد سایت شده، اطلاعات سفر را وارد کرده، نوع بلیط اعم از چارتر یا سیستمی را مشخص کرده و منتظر نمایش نتایج باشید. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که بلیط چارتر این مسیرها خواهان زیادی دارند، پس کار رزرو بلیط خود را به تأخیر نیندازید.

اگر می خواهید در خرید بلیط هواپیما حرفه ای شوید بهتر است بدانید که رزرو بلیط هواپیما در روزهای وسط هفته، استفاده از تخفیف های ایرلاین ها در مناسبت های مختلف، جستجوی بلیط هواپیما تمامی ایرلاین ها و همه انواع بلیط از چارتر تا سیستمی راهکارهایی هستند که می توانند باعث شوند بلیط هواپیما خود را به بهترین شکل و در سریع ترین زمان رزرو کنید.

خرید بلیط قطار قاصدک 24؛ یک گام به سوی سفر راحت

در بالا یک گزینه جامع و کامل برای خرید بلیط هواپیما را به شما معرفی کردیم. خرید بلیط قطار به آسان ترین و بهترین شیوه از قاصدک 24 نیز چیزی کم از رزرو بلیط هواپیما ندارد. شما اطلاعات سفرتان را به ما می دهید و ما تمام بلیط های قطار موجود از بهترین شرکت های ریلی کشور را در اختیار شما قرار می دهیم. می توانید هر نوع واگن با هر امکاناتی را با توجه به نوع سفر خود رزرو کنید. اگر هم سفرتان خانوادگی یا دوستانه است، رزرو کوپه دربست را مد نظر قرار دهید. خرید بلیط قطار از قاصدک 24 به مقصد تمام شهرهای ایران از مشهد و اصفهان تا اردکان و سرخس برای آنها که به این سایت اعتماد کرده اند، راحت ترین مرحله از سفر خواهد بود.

به نظر می رسد در مورد خرید بلیط قطار برای سفر به برخی شهرها مانند مشهد تنها بحث راحتی مطرح نیست. سفر با قطار در این مسیرها به قدری خاطره انگیز است که خیلی ها ترجیح می دهند زمان بیشتری را در راه باشند. کم نیستند کسانی که با رزرو کوپه دربست قطار مشهد، هم از هزینه های خود کم می کنند و هم یک سفر کاملا خانوادگی و صمیمی را ترتیب می دهند. به ویژه اینکه شرکت های معتبر ریلی کشور، واگن های جدیدی را مجهز به امکانات لوکس وارد چرخه حمل و نقل ریلی کرده اند و یک سفر مجلل با قطار دیگر چندان هم دور از انتظار نیست. در این شرایط اگر خرید بلیط قطار مشهد را در زمان مناسب از سایت قاصدک 24 انجام دهید، دیگر نگرانی بابت مقدمات سفر خود نخواهید داشت.

خرید بلیط قطار از قاصدک 24 هم مانند خرید بلیط هواپیما ترفندهای خاص خود را دارد. برای مثال سعی کنید اندکی وقت گذاشته و قیمت بلیط ها را با هم مقایسه کنید. یا همان طور که در بالا اشاره کردیم، برای آنکه بلیط قطار شما هزینه کمتری روی دستتان بگذارد، در صورت سفر خانوادگی به رزرو کوپه دربست اقدام کنید. است. در حقیقت دربست کردن کوپه و درج تعداد واقعی مسافران اعم از کودک و بزرگسال در قسمت مربوطه، باعث می شود تا قیمت نهایی صندلی های خالی با کسر هزینه خدمات برای مسافر محاسبه گردد و مسافر با یک تیر دو نشان بزند؛ هم حریم خصوصی خود را حفظ کرده و هم سفر خانوادگی خود را با یک بلیط ارزان قطار تجربه کند.

خرید بلیط اتوبوس قاصدک 24؛ سفر بیش از پیش آسان می شود

اتوبوس همسفر دیروز و امروز ما بوده است. حتی گاهی راحتی سفر با هواپیما یا قطار هم نمی تواند ما را از صرافت خرید بلیط اتوبوس بیندازد. به ویژه حالا که خرید اینترنتی بلیط اتوبوس همه چیز را یک قدم به جلو رانده است. پس اگر اهل سفرهای جاده ای هستید یا برای تحصیل، مدام در جاده ها در رفت و آمد هستید؛ رزرو آنلاین بلیط اتوبوس را از قاصدک 24 امتحان کنید. امتحانی به راحتی وارد کردن مبدأ، مقصد و تعداد مسافران که شما را دست خالی نمی گذارد. حتی می توانید چینش و تعداد صندلی های خالی را هم در سایت مشاهده کنید و بعد دست به انتخاب بزنید.

برای مثال اگر می خواهید از تهران با اتوبوس عازم اصفهان شوید، با درج مبدأ و مقصد و نوع سفر(یکطرفه یا دوطرفه بودن) کلیه بلیط ها برای شما به نمایش در می آیند؛ بلیط هایی در ساعت ها و از پایانه های مختلف و متعلق به شرکت های اتوبوسرانی گوناگون. این امر دست شما را در انتخاب بلیط اتوبوس مورد نظر شما باز خواهد گذاشت. ضمن اینکه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در همان ابتدای کار به شما امکان تهیه بلیط ارزان را می دهد. در حقیقت تخفیف هایی که به خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اختصاص داده شده، گام بلندی است به سوی یک بلیط کم هزینه!

خوشبختانه ما در قاصدک 24 اطلاعات لازم را در مورد نحوه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس به اضافه معرفی انواع آن در اختیار شما قرار داده ایم. بنابراین وقتی بلیط اتوبوس خود را جستجو می کنید، با دیدن نام اتوبوس می دانید که قرار است صندلی ای که روی آن می نشینید چگونه باشد و از چه امکاناتی برخوردار است. فیلترهای کنار صفحه نیز امکان مرتب سازی جستجوهای شما را بر اساس ساعت حرکت و شرکت اتوبوسرانی می دهند و این امر، سرعت در رسیدن به نتایج دلخواه تان را به دنبال خواهد داشت.

رزرو هتل در سایت جااینجاس؛ کلید هتل شما پیش ماست!

برنامه سفر یعنی فکر همه جا را از خرید بلیط تا رزرو هتل بکنید؛ البته اگر اقامت در یک جای گرم و نرم مثل هتل یا هتل آپارتمان خیال شما را راحت می کند. برنامه ریزی درست برای سفر هم یعنی همه کارهای خود را در سایتی انجام دهید که هم بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس شما را انجام می دهد، هم هتل شما را رزرو خواهد کرد و هم در مسیر تهیه این مقدمات شما را تنها نخواهد گذاشت. خبر خوب این است که رزرو هتل در سایت جااینجاس، در زمینه رزرو هتل به شما کمک فراوانی خواهد کرد. چگونه؟

با ورود به سایت جااینجاس، نام شهر مقصد و تاریخ ورود و خروج را وارد کنید. اقامتگاه های موجود در مقصد برای شما به نمایش در می آیند. البته کار مرتب کردن جستجوها را می توانید خودتان به صورت دستی و بر اساس فاکتورهایی مانند قیمت یا نوع هتل (اعم از هتل، هتل آپارتمان یا مهمانسرا) انجام دهید. هر اقامتگاهی را که انتخاب کردید، توضیحات کامل مربوط به آن را می توانید در همان صفحه بخوانید. توضیحاتی مانند امکانات هتل، موقعیت مکانی و قوانین آن که بدون شک راهنمای جامعی در انتخاب هتل شما خواهند بود.

خبر خوب این است که تنوع اقامتگاه ها در جااینجاس، رضایت همه سلیقه ها با هر میزان بودجه را فراهم خواهد کرد. از آنجایی که رزرو هتل ارزان برای بسیاری از مسافران اهمیت زیادی دارد، می توان با چشم پوشی کردن از امکانات لوکسی مانند سالن بدنسازی یا سونا، اقامت ارزان اما پربارتری داشت. نکته دیگر این است که رزرو اینترنتی هتل از سایت جااینجاس، یعنی قدم اول را برای انتخاب یک هتل ارزان برداشته اید.

فرقی نمی کند به کدام شهر ایران می خواهید سفر کنید. اگر آنلاین اقامتگاه خود را رزرو می کنید، یعنی قرار است از تخفیف برخوردار شوید. فراموش نکنید که درست مانند رزرو بلیط، زمان را برای رزرو اینترنتی هتل آن هم در روزهای شلوغ سال از دست ندهید. مقصدهای محبوبی مانند کیش، اصفهان، شیراز یا تبریز خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، پر می شوند و دیر جنبیدن شما را با این پیام روبه رو خواهد کرد: تکمیل ظرفیت!

بیمه مسافرتی قاصدک 24؛ سامان سفرهای شما

برای سفرهای خارجی به هر مقصدی از این کره خاکی، نیاز به بیمه مسافرتی دارید. بیمه مسافرتی خیال شما را در سفر راحت می کند. ضمن اینکه برای برخی امور مانند دریافت ویزای شینگن، بیمه مسافرتی الزامی است. خرید بیمه نامه مسافرتی از سامانه قاصدک 24 این اطمینان را به شما می دهد که اگر در سفر با بیماری، گم شدن مدارک یا مشکلات دیگر مواجه شدید، شرکت بیمه کننده در کنارتان خواهد بود.

با یک حساب سرانگشتی خواهید دید که در قبال پرداخت هزینه ای ناچیز از چه خدماتی در کشور مقصد بهره مند خواهید شد. پس وارد سایت شوید، اطلاعات سفر را وارد کرده و نوع بیمه خود را انتخاب کنید. بسته به نوع سفر، مقصد، مدت اقامت و تعداد مسافران، پوشش های بیمه ای مختلفی را می توانید برگزینید. در حقیقت خرید بیمه مسافرتی سامان از قاصدک 24، سفر شما را سامان خواهد بخشید! پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر چیز در صفحه ما اطلاعات کامل را راجع به بیمه مسافرتی، انواع و شرایط آن به دست آورید. بدون تردید آشنایی با پوشش بیمه ای که قرار است برای سفر خود انتخاب کنید، خیال شما را دو چندان راحت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار