هم‌زمان با روز معلم صورت گرفت؛

مراسم تجلیل از اعضا برتر کتاب‌خوان اندیمشکی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اندیمشک

اهواز(پانا)ـ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ اندیمشک هم‌زمان با روز معلم از اعضا برتر کتاب‌خوان این مرکز تجلیل کرد.

کد مطلب: ۹۱۲۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از اعضا برتر کتاب‌خوان اندیمشکی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اندیمشک

حدیث علیشاهی مسئول کانون شماره ۲ اندیمشک در این باره گفت: به مناسبت روز معلم از ۱۵ نفر عضو باشگاه کتاب‌خوانی "رژه کتاب" متعلق به مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۲ اندیمشک تجلیل شد
وی افزود: ریحانه دهقانی ، هستی مختاری، ستایش ملکی، سارینا ظفری نیا، کیانا قلاوند، غزل حیدری، تبسم دروار ، غزل خرمی نیا، تینا قیطاسی، پارمیدا شریعتی، پریماه سالاروند، پریا ماکنالی، مهرسا میر عالی، آنیتا بیرانوند و مهسا ظهیری پور پانزده عضو کتاب‌خوان این باشگاه هستند که امروز کانون با اهدا لوح از آن‌ها تجلیل کرد.
علیشاهی فعالیت ترویج کتاب‌خوانی را یکی از مهم‌ترین برنامه های این مرکز کانود برشمرد و عنوان کرد: اعضای باشگاه‌ کتاب‌خوانی ابتدا به مطالعه کتاب می‌پردازند و کتاب‌های خوانده شده را بین یکدیگر مبادله می‌کنند. در ادامه پیرامون کتاب‌ها به گفتگو و بحث و تبادل‌نظر می‌پردازند و آن کتاب‌ها را داوری کرده و سپس در نامه‌هایی به نویسندگان کتاب‌های برتر، نظر خود را درباره کتاب‌های منتخب ابراز کرده و کتاب‌هایی را که پسندیده‌اند را به دیگران معرفی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار