مینایی‌پور: آموزش و پرورش در مدارس زمینه ایده یابی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش به برگزاری جشنواره‌های دانش‌آموزی اشاره و تاکید کرد آموزش و پرورش در مدارس زمینه ایده یابی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۹۱۱۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مینایی‌پور: آموزش و پرورش در مدارس زمینه ایده یابی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند

فرحناز مینایی‌پور در حاشیه مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا در پردیس شمالی دانشگاه تهران گفت: امیدوارم بتوانیم با برگزاری اینگونه جشنواره‌ها دانش‌آموزان را به سمت جشنواره‌های بین‌المللی هدایت کنیم تا بتوانند به سمت موضوع تولید کننده و ایده‌هایی که می‌توان سرمایه گذاری کرد، بروند.

او ادامه داد: این دانش‌آموزان باید بتوانند ایده و خلاقیت‌های خود را به مرحله تولید و نمونه برسانند. آموزش و پرورش در مدارس زمینه ایده یابی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند تا این ایده‌ها به منصه ظهر برسند.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: ما در وزارت‌خانه جشنواره‌های دانش‌آموزی متعددی داریم که استعدادهای بچه‌ها شناسایی می‌شود.

مینایی‌پور ادامه داد: برگزاری این جشنواره‌ها کمک می‌کند تا همه دانش‌آموزانی که اختراع داشتند محصول خود را هدایت کنند و به سمت تولید ببرند. وزارتخانه‌های دیگر نیز باید به کمک آموزش و پرورش بیایند تا ایده‌های دانش‌آموزان را بگیرند و به تولیدکننده‌ها اتصال دهند.

او ادامه داد: باید دانش‌آموزان تشویق شوند تا بتوانند ایده‌های خود را کاملتر کنند و محصولات را کامل بسازند. امیدوارم بتوانیم دانش، تولیدات و خلاقیت‌های این بچه‌ها را به منصه ظهور برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار