مراسم سپاس معلم در همه مدارس شهرستان بیجار برگزار شد

بیجار(پانا) _با حضور مسئولین شهرستان بیجار ، مراسم سپاس معلم به مناسبت پاسداشت مقام والای معلمان در همه مدارس و به صورت نمادین در آموزشگاه ابوالحسن الوندی بیجار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم سپاس معلم در همه مدارس شهرستان بیجار برگزار شد

این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد، محمد حسین محبیان معاونت فرمانداری شهرستان بیجار گفت: هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

وی صریح کرد: ملت بزرگ ایران با اتکا به خداوند متعال و با تکیه بر سرمایه‌های عظیم فکری و فرهنگی خود بویژه معلمان فرهیخته و دانش آموزان فهیم، عزم خود را برای رشد و توسعه علمی کشور، پاسخگویی به نیاز‌های جامعه و سهیم شدن در تولید علم و دانش در سطح جهانی جزم نموده و در این سالها شاهد رشد چشمگیر کشورمان در تولید علم بوده ایم.

محبیان افزود: معلمان در جهت هدایت انسان و همسو با انبیاء و ائمه گام بر می دارند بنابراین حیات طیبه ای که همه ما خواهان آن هستیم به دست توانمند معلم رقم می خورد.

در ادامه پس از نواخته شدن زنگ سپاس معلم توسط حجت الاسلام مرادی امام جمعه شهرستان، دانش آموزان پیشتاز آن آموزشگاه با شاخه های گل و لوح تقدیر از معلمان خود تجلیل کردند.

گفتنی است: قرائت دکلمه ، اجرای سرود و پخش نماهنگ در پاسداشت مقام معلم از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار