مدیر کل کانون پرورش فکری خوزستان خبر داد:

فعالیت‌های کانون در مناطق کم‌برخوردار گسترش می‌یابد

اهواز(پانا)ـ وحید کیانی در دیدار با بخشدار غیزانیه که صبح امروز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۸ در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در مناطق کم‌برخوردار استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های کانون در مناطق کم‌برخوردار گسترش می‌یابد

رسول ساکی بخشدار غیزانیه در این دیدار با تاکید بر نقش مهم کانون در کشف و پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان خواستار خدمت‌رسانی فرهنگی کانون به روستاهای کم‌برخوردار این بخش شد.
کیانی مدیرکل کانون خوزستان نیز با تاکید بر خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار در راستای توسعه عدالت اجتماعی یادآور شد: مربیان کتابخانه‌های سیار کانون سفیران فرهنگی هستند که با پشتیبانی کارشناسان و کارکنان ستادی این نهاد فرهنگی با حضور در مناطق روستایی و حاشیه شهرهای مختلف در تحقق این مهم تلاش می‌کنند.
گفتنی است: کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه‌های عمومی و جمعیت هلال‌احمر از آبان‌ماه سال ۱۳۹۷ با سفر به روستاهای کم‌برخوردار استان کار خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان این مناطق را با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری آغاز کرده است.
کتابخانه سیار کانون خوزستان از آبان ماه سال گذشته تاکنون به روستاهای شهرستان لالی، مناطق عشایری نفت سفید و بخش منیوحی شهرستان آبادان، اندیکا، باغملک، کارون، دشت آزادگان، باوی و ... سفر کرده است و در برنامه بعدی خود در سال ۱۳۹۸ به دیگر مناطق محروم و کم‌برخوردار سفر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار