رئیس مجمع مربیان استان سمنان به پانا خبر داد:

شرکت 150 دانش آموز در طرح ملی میهمان و میزبان شهرستان سمنان

سمنان (پانا) - رئیس مجمع مربیان استان سمنان خبر داد: طرح ملی میهمان و میزبان با حضور 150 دانش آموز در مدرسه فاطمیه شهرستان سمنان با مشارکت مدرسه شاهد سمنان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۱۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 150 دانش آموز در طرح ملی میهمان و میزبان شهرستان سمنان

الهه صبوری در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، با عنوان این مطلب که طرح ملی میهمان و میزبان، با ابتکار سازمان دانش‌آموزی استان سمنان و برای نخستین بار در سطح کشور اجرایی شد، گفت: اجرای طرح میهمان و میزبان سبب تقویت و مستحکم‌تر شدن ارتباط والدین با فرزندان شده و در مشارکت والدین در امور مربوط به مدارس و تربیت فرزندانشان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه اهداف تربیتی مهمی در اجرای این طرح نهفته است، گفت: با اجرای این طرح، هدف مهم «پنج‌شنبه‌های بدون کتاب در مدرسه» وزارت آموزش‌وپرورش نیز محقق می‌شود.

رئیس مجمع مربیان استان سمنان با اشاره به اینکه عدم رغبت دانش آموزان برای سنت حسنه صله‌رحم و گریزان بودن آنان از این سنت حسنه امروز به یکی از مشکلات کشور بدل شده است، تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با اجرای این طرح، رفع این مشکل را نیز هدف‌گذاری کرده است.

صبوری با بیان اینکه آداب‌ورسوم میهمانی و میزبانی در اجرای این طرح به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد، اظهار داشت: در اجرای این طرح یک گروه تشکیلاتی پیشتاز یا فرزانه استان سمنان میزبان گروه دیگری از دانش آموزان همجنس تشکیلاتی خود و والدین آنان خواهد شد و طرح پنج شنبه های بدون کتاب در مدارس نیز محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه آموزش‌های مهارت‌های تشکیلاتی در مدارس یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان دانش‌آموزی است، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، دانش آموزان چهار مهارت اصلی تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی را فرا خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار