پیاده روی خانوادگی در کاشمر برگزار شد

کاشمر (پانا) - به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم ، روز کارگر و هفته شوراها همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از میدان غلامی به سمت آستانه سید مرتضی در کاشمر برگزار شد

کد مطلب: ۹۱۱۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پیاده روی خانوادگی در کاشمر برگزار شد

علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش کاشمر در طی سخنرانی خود در آستانه سید مرتضی (ع)ضمن تبریک مناسبت های پیش رو گفت: اگرچه هزینه برگزاری مراسم متمرکز بزرگداشت مقام معلم در کاشمر به منطق سیل زده ارسال گردیده ولی همه موظفیم به خصوص در این ایام از معلمین خود قدردانی و همه تلاش خود را برای جایگاه ایشان انجام دهیم.
در این همایش پیاده‌روی که با حضور حداکثری مردم از پیر تا جوان شرکت کردند و خود را از تا ساعاتی از مشکلات و درگیری های ذهنی دور کردند و ورزشی در هوای بهاری که نسیم های گرم و مرطوب به اطراف می وزید انجام دادند.
یکی از شرکت کنندگان این همایش در رابطه با فواید پیاده روی گفت:فواید این ورزش فراوان است ازجمله بهبود عمل کرد قلب،تقویت استخوان،ضد سرطان،کاهش بروز دیابت است.
وی ادامه داد:مردم باید بیشتر از قبل پیدا روی کنند تا بدنی مقام و سالم داشته باشند .
وی افزود: دلیل بیشتر این بیماری ها کمبود ورزش های مردم است .و باید در این کار به طور جدی برخورد کنند.
در بین این پیاده روی جمعی از افراد ایستادند و تا غروب نرمش کردند که هم آقایان و خانم ها در آن حضور فعال داشتند.
گفتنی است که در پایان پیاده روی جوایزی بر قید قرعه به چند از افراد اهدا کردید.
یاد آور باشیم که پیاده روی در این فضای سبز و پاک از آلودگی حال خوبی به ما دست می دهد و باید از شهرداری و رفتگران زحمتکش قدردانی و سپاسگزار باشیم.که این مسیر زیاد را باجارو هایشان تمیز می کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار