سید مجتبی هاشمی: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین فصل مشترک دولت و ملت شناخته شده است

چهاردانگه (پانا) - جشنواره مجمع خیرین مدرسه‌ساز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای تهران، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و جمعی از خیرین چهاردانگه و مدیران مدارس در دبستان امید آینده منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین فصل مشترک دولت و ملت شناخته شده است

سید مجتبی هاشمی، در سخنانی با گرامیداشت ایام هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: طبق برنامه های اجرایی برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه سازمدرسه‌ای و منطقه‌ای را در سطح مناطق داشتیم و هدف از برگزاری این نوع از جشنواره‌ها این است که ابتدا ما ارادت خودمان را به خیرین عزیزی که ایثار و گذشت را عملا نشان دادند، بیان کنیم.

اوافزود: باید به خیرین بزرگوار بگویم که به چه اندازه‌ای کار آنان برای ما ارزشمند است نه صرفاً از جهت مالی، بلکه نگاهشان به زندگی به تبع از روحیه معلمی آنها برخاسته و ما هم به عنوان شاگردانی که در این مدرسه می‌آموزیم، قدر محبت آنها را می‌دانیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت: هر ساله توصیه کرده‌ایم که مدارس خیرساز یک برنامه را در سطح مدرسه برگزار کنند زیرا هدف خیرین ما لبخند دانش‌آموزان است.

هاشمی، تکریم خیرین مدرسه‌ساز را یکی از وظایف اخلاقی متولیان دستگاه تعلیم و تربیت دانست و بیان کرد: شهرستان‌های استان تهران در کمربند جنوبی استان تهران قرار دارد و خیلی در ذهن‌ها بعید است که این شاخص‌های محرومیتی که ما امروزه در این شهرستانها داریم، را داشته باشد.

او ادامه داد: اولیای عزیزی که در امر تعلیم و تربیت شریک ما هستند باید بدانند که اگر مدرسه ما امروز با کلاس۴۰ نفره برگزار می‌شود دلیل آن مهاجرت معکوس شهروندان از شهر تهران به شهرستانهای همجوار این شهر است و انتظار داریم ما را در زمینه‌ پذیرایی و تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزانی که در سن تعلیم و تربیت هستند، یاری کنند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار