مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان :از افتخارات جامعه فرهنگیان اصفهان نگاه ویژه استاندار به آموزش و پرورش است

اصفهان (پانا) - در برنامه گفتگوی هفته صدا و سیمای مرکز استان اصفهان ، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان اظهار داشت : امروز کارهای بزرگی با حمایت استاندار اصفهان در آموزش و پرورش استان انجام می شود.

کد مطلب: ۹۱۱۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش  اصفهان :از  افتخارات جامعه فرهنگیان  اصفهان نگاه ویژه استاندار به آموزش و پرورش است

محمد اعتدادی افزود : در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد ؛ استاندار اصفهان به برگزاری مستمر جلسات شورای آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت حتی اگر جلسات شورای آموزش و پرورش استان هفته ای یک بار برگزار شود من شخصا در این جلسات شرکت خواهم نمود ؛ که این نشان از توجه ویژه استاندار اصفهان به بحث آموزش و پرورش است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد : آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان استان امروز مفتخر است به جهت نگاه ویژه استاندار به مباحث آموزش و پرورش که دلسوزانه مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را پیگیری می نمایند و بسیاری از نارسایی هایی که در استان اصفهان وجود داشت مرتفع شده است .

وی در پایان گفت : در تمام جلسات خصوصی که استاندار اصفهان از برخی مشکلات آموزش و پرورش مطلع می شوند شخصا اقدام به پیگیری و رفع این مسائل می نماید که بنده به جهت نگاه ویژه استاندار محترم تشکر می نمایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار