رئیس هیأت ورزش دانش آموزی کردستان: دهگلان و ناحیه دو سنندج قهرمان لیگ فوتسال دانش آموزی کردستان شدند

سنندج(پانا)-رئیس هیأت ورزش دانش آموزی کردستان گفت: ناحیه دو سنندج و دهگلان قهرمان مسابقات لیگ فوتسال دانش آموزی استان در مقاطع متوسطه اول و دوم شدند.

کد مطلب: ۹۱۱۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس هیأت ورزش دانش آموزی کردستان: دهگلان و ناحیه دو سنندج قهرمان لیگ فوتسال دانش آموزی کردستان شدند

محمدطاهر فیضی، رئیس هیأت ورزش دانش آموزی استان کردستان، با اعلام این خبر گفت: مسابقات لیگ فوتسال دانش آموزی کردستان در دو مقطع تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم در سال تحصیلی 98-97 برگزار شد.

وی گفت: دومین دوره لیگ فوتسال دانش آموزی کردستان در مقطع متوسطه اول با شرکت 15 تیم که مرحله اول آن به صورت متمرکز به میزبانی شهرستان سنندج در چهار گروه برگزار گردید که در نهایت چهارتیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی در قالب لیگ فوتسال دانش آموزی در6 هفته به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت پرداختند.

فیضی خاطر نشان کرد: چهارمین دوره لیگ فوتسال دانش آموزی کردستان مقطع متوسطه دوم نیز با شرکت 15 تیم که مرحله اول آن به صورت متمرکز به میزبانی شهرستان دهگلان در چهار گروه برگزار گردید که در نهایت چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی در قالب لیگ فوتسال دانش آموزی در 6 هفته به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت ورزش دانش آموزی استان افزود: در مسابقات لیگ فوتسال دانش آموزی در مرحله نهایی در مقطع متوسطه اول که با شرکت 4 تیم ناحیه یک، ناحیه دو سنندج، مریوان و کامیاران از اسفند ماه تا اردیبهشت ماه 98 در 6 هفته بصورت رفت و برگشت برگزار گردید، تیم ناحیه دو سنندج با 16 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات را کسب نمود. تیم های مریوان و کامیاران مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

فیضی در ادامه عنوان کرد: مسابقات لیگ فوتسال مقطع متوسطه دوم که با شرکت 4 تیم ناحیه یک، ناحیه دو، مریوان و دهگلان از اسفند ماه 97 تا اردیبهشت ماه 98 در 6 هفته بصورت رفت و برگشت برگزار گردید، تیم دهگلان با 18 امتیاز مقام اول را کسب نمود و جام قهرمانی را بالای سر برد. تیم های ناحیه یک سنندج دوم شد و تیم مریوان به مقام سوم بسنده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار