مبلغ عجیب قرارداد باشگاه استقلال با آنالیزوری که شفر به ایران آورد

تهران (پانا) - عضو هیات مدیره باشگاه استقلال جزئیاتی از قرارداد وینفرد شفر با باشگاه استقلال را بیان کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مبلغ عجیب قرارداد باشگاه استقلال با آنالیزوری که شفر به ایران آورد

به گزارش "ورزش سه"، کامران منزوی، عضو هیات مدیره استقلال بعد از برکناری رسمی وینفرد شفر و انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت صحبت هایی را با رادیو تهران انجام داد و به تشریح اتفاقات اخیر در داخل باشگاه استقلال پرداخت.

در ۳ بازی سرنوشت ساز شکست خوردیم

هیات مدیره جدید در اواسط بهمن ماه منصوب شد. یعنی حدود ۷ ماه از مسابقات گذشته بود و جام حذفی هم از دست رفته بود. باشگاه در آن مقطع ۲ هدف داشت؛ موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا. شرایط سخت مالی در استقلال حاکم بود. البته این برای امسال هم نیست و در ۴۰ سال اخیر فقط شاید ۳ سال استقلال مشکل مالی نداشته است. استقلال همیشه باید برای قهرمانی بیارد و بدرخشد. در ۳ بازی ما می توانستیم سرنوشت را در لیگ در اختیار خودمان بگیریم؛ اما هر ۳ بار مقابل تراکتورسازی، پرسپولیس و پدیده شکست خوردیم. در نهایت تصمیم گرفته شد که نیاز به تغییر داریم.

مجیدی شرطی برای سرمربیگری نداشت

تغییرات اعمال شد و فرهاد مجیدی هم بدون هیچ شرطی سرمربی استقلال شد. فرهاد مجیدی را دوران فتح الله زاده من خودم از بهمن به استقلال آوردم و او را خوب می شناسم. فعلا نظر ما روی این ۵ بازی است. ما درخواست کردیم برنامه سال آینده و بودجه در اختیار ما قرار گذاشته شود. دیگر کاسه صبر هواداران لبریز شده و باید بدون اماواگر کار کنیم.

فرهاد گفت فصل آینده نمی‌خواهم سرمربی باشم

این‌هایی که می گویند فرهاد مجیدی گفته حتما باید فصل آینده هم سرمربی باشد، می خواهند سنگ اندازی کنند. اتفاقا مجیدی هم تاکید داشت که فعلا این ۵ بازی را جلو برویم و بعد برای فصل آینده برنامه ریزی کنیم. مطمئنا حواسمان به سرمایه هایمان هست. خود فرهاد هم بسیار باهوش است. اینکه خودش می گوید حاضر نیستم سرمربی سال آینده باشم، معلوم می کند خودش به این عقلانیت رسیده که فعلا زمان این کار برای او نرسیده است.

یک بند هم در قرارداد شفر نیست

به این جو نمی شود اکتفا کرد و گفت که هواداران مجیدی را می خواهند پس او را برای فصل بعد هم نگه داریم. همین جو بود که باعث قرارداد ۲ ساله سرمربی قبلی با باشگاه شد. حتی یک بند هم در قرارداد نیست تا دست مدیریت باز باشد.

همه جوره از شفر حمایت کردیم

مگر از شفر حمایت نکردیم؟ ما هر کاری از دستمان برمی آمد، برای حمایت از شفر انجام دادیم. به صورت اتفاقی چند بازیکن استقلال را دیدم. گفتم تا اینجا رسیدی، بازیکنان سابق استقلال را می شناسی؟ اتفاقی ۲ تا اسم گفتم که دیدم او نمی شناسد! وقتی یک بازیکن نمی داند قبل از او چه بازیکنی در پستش بازی کرده، نمی شود خیلی امیدوار بود. باید یک درس استقلال شناسی داشته باشیم.

خسارت ۱۵ میلیاردی مهمتر است یا سرنوشت استقلال؟

سرنوشت استقلال در فصل آینده مهمتر است یا ۱۵ میلیاردی که باید خسارت بدهیم؟ آنهایی که این ۱۵، ۱۶ میلیارد را ایجاد کردند، باید بیایند و جبران کنند! شما وقتی یک قراردادی می بندی، باید به فکر آینده اش باشی. استقلال امسال تقریبا ۴۰، ۴۵ میلیارد هزینه کرده؛ اگرچه برخی اعدادی مطرح کردند و گفتند ۱۰۰ میلیارد که من تعجب کردم! با اینقدر پول چرا باید از جام حذفی کنار برویم، در لیگ هم قهرمان نشویم و کارمان در آسیا هم به اماواگر بکشد.

چرا باید آنالیزور ۱.۵ میلیاردی بیاوریم؟

مگر ما آنالیزور در کشورمان کم داریم که برویم از خارج بیاوریم؟ با نرخ امروز ۱.۵ میلیارد پول آنالیزور پرداخت شده؛ در حالی که بهترین آنالیزور ایرانی با ۳۰۰ میلیون کار می کند. امید روانخواه، مجید صالح و ایمان عالمی آنالیزورهای خوب و قابل قبولی هستند. به هر حال این را بگویم که هیچ اسمی برای سرمربیگری فصل آینده نیاوردیم و نخواهیم آورد. لطفا در این باره گمانه زنی نکنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار