سیدمحمد بطحایی برنامه‌های سال 1398 وزارت آموزش‌وپرورش را ابلاغ کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌ و پرورش برنامه‌های سال 1398 وزارت آموزش‌وپرورش را که مطابق با برنامه اجرایی سند تحول تنظیم‌ شده است به همراه ویرایش نهایی «برنامه ششم» ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سیدمحمد بطحایی برنامه‌های سال 1398 وزارت آموزش‌وپرورش را ابلاغ کرد

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش پرورش، برنامه‌های سال 1398 که مطابق با برنامه اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه تهیه‌ شده است، به همراه ویرایش نهایی «برنامه ششم» با امضای وزیر آموزش‌وپرورش برای اجرا به معاونت‌ها، سازمان‌ها، مراکز، دانشگاه‌ها، دفاتر و ادارات کل استان‌ها و سایر سازمان‌ها ابلاغ شد.

براساس ابلاغ معاونت‌ها، سازمان‌ها، مراکز، دانشگاه‌ها، دفاتر و ادارات کل استان‌ها موظف هستند حداکثر تا یک ماه پس از ابلاغ این بخشنامه، همه آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و... موردنیاز اجرای برنامه را تنظیم و ابلاغ کنند و پس‌ از آن از صدور بخشنامه‌های موردی جلوگیری خواهد شد.

طبق اعلام ستاد اجرایی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، این ستاد با راه‌اندازی 6 کارگروه مستقل زیر نظام‌های برنامه درسی، تربیت‌معلم و تأمین منابع انسانی، راهبری و مدیریت تربیتی، تأمین و تخصیص منابع مالی، تأمین فضا، تجهیزات و فن‌آوری و پژوهش و ارزشیابی در سطح ستاد و تشکیل 32 شورا در سطح کشور به ریاست مدیران کل آموزش‌وپرورش با راه‌اندازی 192 کارگروه در مراکز استان‌ها، برای اجرایی کردن سند تحول گام برداشته است.

برنامه‌های سال جاری وزارت آموزش و پرورش و ویرایش نهایی اجرای سند تحول در طول برنامه ششم را می‌توانید در لینک‌های زیر بخوانید:

برنامه‌های سال 1398 وزارت آموزش و پرورش

ویرایش نهایی برنامه اجرائی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در طول برنامه ششم توسعه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار