آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی از فردا

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 از فردا سه‌شنبه 10 اردیبهشت ماه خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی از فردا

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ از فردا سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری منحصراً از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و این مهلت تا روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کلیه داوطلبان متقاضی واجد شرایط در این آزمون، می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای آزمون و انتخاب رشته که همزمان با ثبت‌نام بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد، در آزمون مذکور ثبت‌نام کنند.

به گفته وی، پذیرش دانشجو در ۶۶ کد رشته‌های امتحانی کاردانی به کارشناسی صورت می‌گیرد که پذیرش در ۵۰ کد رشته بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی معدل کل مقطع کاردانی و پذیرش در ۱۶ کد رشته بر اساس آزمون صورت می‌گیرد.

توکلی درباره هزینه ثبت‌نام نیز گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در آزمون فوق منحصراً به‌صورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۳۴۰ هزار ریال (۳۴ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون شرکت کنند.

وی تأکید کرد: چنانچه داوطلبی علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی است، لازم است که علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام، برای پرداخت مبلغ ۶۹ هزار ریال (۶ هزار و ۹۰۰ تومان) دیگر نیز برای دوره‌های مذکور اقدام کند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ (برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۷ برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۸ مرداد تا روز پنجشنبه ۱۰ مرداد با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار