تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ پرسپولیس و استقلال بدون نماینده شدند

تهران (پانا) – در تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران اثری از بازیکنان پرسپولیس و استقلال نیست.

کد مطلب: ۹۱۰۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ پرسپولیس و استقلال بدون نماینده شدند

سایت متریکا که به صورت علمی و حرفه‌ای به بررسی عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر ایران می‌پردازد، تیم یازده نفره برتر هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران را با توجه به نمره کسب شده توسط بازیکنان معرفی کرد که در این تیم پدیده با 3 بازیکن بهترین علمکرد را داشت اما نکته جالب بدون سهمیه بودن پرسپولیس و استقلال بود.

براساس اعلام سایت متریکا، محمد رشید مظاهری که در دیدار ذوب آهن و تراکتورسازی توانست در دقیقه 88 ضربه پنالتی اشکان دژاگه را مهار کند به عنوان بهترین گلر هفته انتخاب شد. مهار پنالتی دژاگه باعث شد تا علاوه بر اینکه ذوب آهن یک گل خود را حفظ کند، بلکه در دقیقه 94 گل دوم را هم به ثمر برساند تا تراکتورسازی از قهرمانی دورتر شود.

در مرکز خط دفاعی تیم برتر این هفته، جعفر سلمانی از صنعت نفت آبادان و محمد حسین مرادمند از پدیده مشهد حضور دارند. سمت راست این خط دفاعی به حسن جعفری از سپاهان رسیده است و در سمت چپ هم محمد آقاجانپور از پدیده حضور دارد.

اما در خط هافبک، محمد بلبلی از سپیدرود رشت و مسعود ریگی از پدیده میانه زمین را در اختیار دارند. طالب ریکانی بازیکن صنعت نفت که در این هفته مقابل نفت مسجد سلیمان دبل کرد در سمت راست خط هافبک قرار گرفته و در سمت چپ هم روح الله سیف الهی از پارس جنوبی جم قرار دارد.

اما در خط حمله این تیم، لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان و فراز امام علی از پیکان تهران قرار گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار