رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت استان: 49 واحد حامی حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی تجلیل می شوند

تبریز (پانا) - رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی گفت : از 49 حامی مصرف کنندگان در چهارمین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی تجلیل می شود.

کد مطلب: ۹۱۰۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت استان: 49 واحد حامی حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی تجلیل می شوند

حسین نجاتی بیان کرد: چهارمین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی با حضور مسولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین مسولان استانی روز دوشنبه 9 اردیبهشت ماه سالجاری در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ رعایت حقوق مصرف کنندگان، ایجاد و تثبیت و نهادینه کردن ساختار رقابتی سالم و تشویق فعالیت های بنگاه های اقتصادی در جهت حمایت موثر از حقوق مصرف کنندگان و تجلیل از تولیدکنندگان منتخب است.

نجاتی در خصوص فرآیند اجرای این همایش اظهار داشت: فراخوان این همایش از 7 ماه قبل در استان اطلاع رسانی شد و از بین بیش از یکصد و پنجاه واحد متقاضی ، 49 واحد به عنوان واحد نمونه از سوی کمیته فنی انتخاب و با ارائه تندیس و گواهینامه طلایی، نقره ای و برنزی تجلیل خواهند شد.

وی گفت قیمت، کیفیت، توزیع، خدمات قبل و پس از فروش، اطلاع رسانی و کسب رضایت مشتری از جمله شاخص های انتخاب واحدهای نمونه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار