۳۵۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی رسیدگی شد

ارومیه (پانا)- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به ۳۵۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز طی فروردین ماه در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۰۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
۳۵۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی رسیدگی شد

محمد اقوامی با بیان اینکه این تعداد پرونده قاچاق به پرداخت بیش از ۶۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند افزود: در پی گزارش گمرکات استان در فروردین ماه سال جاری تعداد ۳۸۸ فقره پرونده تخلفاتی قاچاق کالا و ارز تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی ادامه داد: شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان پس از طی مراحل قانونی متهمین را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه از ۳۸۸ پرونده ارسالی ۳۵۲ پرونده را رسیدگی و قرار صادر کرد.

اقوامی از محکومیت بیش از ۳۳ میلیون ریالی برای پرونده قاچاق ۱۵۰ هزار نخ سیگار خارجی در شهرستان خوی خبر داد و اظهار داشت: مأموران هنگ مرزی شهرستان خوی در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه به شهرهای عمقی اقدام به بازرسی یک دستگاه خودرو در مسیر خوی - قطور کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اظهار داشت: در این بازرسی ۱۵۰ هزار نخ سیگار خارجی کنت قاچاق کشف و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی خوی ارجاع شد.

وی اضافه کرد: در این زمینه علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت متهمین به پرداخت ۳۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار