مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک اهواز خبرداد :

پذیرش 4 اثر از دانش آموزان ناحیه یک اهواز در جشنواره استانی جابر بن حیان

اهواز (پانا) - مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک اهواز از پذیرش 4 اثر از دانش آموزان ناحیه یک اهواز در جشنواره استانی جابر بن حیان خبرداد .

کد مطلب: ۹۱۰۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش 4 اثر از دانش آموزان ناحیه یک اهواز در جشنواره استانی جابر بن حیان

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار پانا از اهواز با اشاره به برگزاری جشنواره جابر بن حیان در دوره ابتدایی ، گفت : ۲هزار طرح در مرحله ناحیه ای این جشنواره از مدارس مختلف شرکت کردند که 13 طرح از آنها دبیرخانه استانی ارسال گردیدند .

موسوی اصل با تاکید براینکه جشنواره جابربن حیان سبب شکوفایی استعداد های دانش آموزان می شود ، گفت : 4 طرح به تشخیص دبیرخانه استانی جشنواره به مرحله استانی مورد پذیرش قرار گرفتند که باید در این مرحله نیز امتیاز لازم را کسب نمایند .

او با با عنوان این مطلب که ایده پروری و کشف استعداد های دانش آموزان از مهم ترین اهداف جشنواره جابر بن حیان ، تصریح کرد : دانش آموز محمد علی زاده نمدمال با طرح "انرژی خورشیدی ارزان ترین انرژی " از دبستان نواب صفوی و دانش آموز رکسانا منصفی با طرح " سمکا تشنه و مسموم " از دبستان ذهن نخست و دانش آموزان ایلیا و امین باقری با طرح "قایق سبز " از دبستان نواب صفوی ، و دانش آموزان عرشیا کیانیان و مهرزاد باقر پور ، حامد کیاست فر با طرح " جادوی طبیعت " از دبستان مالک اشتر 1 در مرحله استانی پذیرفته شده اند .

او در عین حال با عنوان این مطلب که آموزش یک سویه و سنتی جای خود را به آموزش های گروهی و نوین داده است ؛ افزود : ایجاد روحیه پرسشگری و خلاقیت فردی و گروهی در بین دانش آموزان باید از طریق جشنواره جابربن حیان دنبال شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار