خطر محرومیت از بیخ گوش تراکتورسازی گذشت

تهران (پانا) - رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات و حوادث مسابقه تیم های تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاههای کشور اعلام شد.

کد مطلب: ۹۱۰۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
خطر محرومیت از بیخ گوش تراکتورسازی گذشت

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال بر اساس رای صادره با توجه به گزارش مقامات رسمی این مسابقه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل فحاشی به داور مسابقه، تخریب صندلی ها، پرتاب سنگ ، هجوم یکی از تماشاگران به داخل زمین و مضروب کردن یکی از بازیکنان همچنین ادامه درگیری ها در داخل و بیرون از ورزشگاه تماشاگران تیم میزبان را با توجه به نوع تخلفات و تکرار آن به محرومیت تعلیقی از یک مسابقه خانگی و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 900 میلیون ریال محکوم می نماید که در صورت تکرار تخلفات ، محرومیت از حالت تعلیق خارج شده و در اولین مسابقه خانگی اعمال خواهد شد.

همچنین آقای اشکان دژاگه به دلیل رفتار غیر ورزشی در مقابل یکی از تماشاگران با توجه به اظهار ندامت بر اساس لایحه دفاعیه همینطور حسن سابقه و خدمات وی به تیم ملی به یک جلسه محرومیت تعلیقی و 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد.

بر اساس این رای باشگاه تراکتورسازی مکلف است نسبت به شناسایی برخی از تماشاگران معلوم الحال که از عوامل اصلی رفتارهای غیرورزشی می باشند بررسی لازم را معمول داشته و از ورود این افراد به محل برگزاری مسابقات جلوگیری نماید. در خصوص میزان خسارات وارده به ورزشگاه و شناسایی هویت تماشاگرانی که وارد زمینه مسابقه شدند به خصوص تماشاگری که موجب تعدی به کاپیتان تیم گردید ، پرونده مفتوح است تا متعاقبا اقدام لازم انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار