«مرد من» عاشقانه‌هایی برای یک شهید مدافع حرم، در نمایشگاه کتاب

تهران (پانا) - انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کتاب «مرد من» را روانه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کرده است.

کد مطلب: ۹۱۰۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
«مرد من» عاشقانه‌هایی برای یک شهید مدافع حرم، در نمایشگاه کتاب

به گزارش روابط عمومی، این کتاب که به قلم محسن محمدی به نگارش درآمده، داستان‌واره‌هایی است از نامه‌های یک زن به همسر شهید مدافع حرمش. در این کتاب، دلتنگی‌ها و عاشقانه‌های یک زن در فراغ و برای همسر شهید مدافع حرمش در قالب 12 نامه روایت می‌شود. تصویرگری این کتاب را سیدایمان نوری نجفی برعهده داشته است.
«مرد من» واگویه دلتنگی‌های یک زن است؛ حکایت دلتنگی‌هاست؛ قصه بی‌تابی‌های محجوبانه یک زن برای مرد محبوبش و عاشقانه‌هایی که حالا فقط خاطراتی از آن‌ها مانده بس جان‌سوز و جان‌گداز.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «مرد من، شب‌ها که به خواب با چشمانم ناسازگاری می‌کند، سر کمد لباس‌هایت می‌روم. کت و شلوار سرمه‌ای رنگ خوش‌دوختت را بیرون می‌آ‌ورم و با تمام وجود بو می‌کشم. رایحه یاس 44 و گل یخ با هم چه معجون دلپذیری را ساخته‌اند، اما بوی دیگری است که بر همه چیز می‌چربد و مرا دیوانه‌ می‌کند، و آن عطر وجودت است. هنوز هم این کت و شلوار بوی تو را می‌دهد. انگشتر عقیقت با من است، همیشه، به رسم امانت، تا در دست مصطفی‌ات کنم و تسبیح شاه مقصودت، تا بر گردن زینبت بیاویزم.»
کتاب «مرد من» را انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شمارگان 1000 نسخه و در 102 صفحه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه کرده است. غرفه انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سالن ناشران عمومی، راهروی 10، غرفه 18واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار