10 نمایشگاه معرفی مشاغل در هنرستانهای کاشان برپا شد

کاشان ( پانا) - کارشناس مسوول آموزش فنی و حرفه ای مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برپایی 10نمایشگاه آثار دانش آموزان این شهرستان به مناسبت هفته معرفی مشاغل در هنرستانهای این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۰۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
10 نمایشگاه معرفی مشاغل در هنرستانهای کاشان برپا شد

حسین اربابی اظهار کرد:برگزاری هفته مشاغل و نمایشگاه آثار دانش آموزان در مدارس فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با مهارتهای شغلی و پرورش روحیه خلاقیت آنها است.

وی افزود: کسب اطلاعات لازم در زمینه اشتغال و تحصیل دانشگاهی و حوزه علاقه مندی ها، از جمله اهداف برگزاری هفته معرفی مشاغل است که می تواند دانش آموزان را در انتخاب بهتر در خصوص تحصیل و اشتغال یاری کند.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری سه هزار 600 نفر از دانش آموزان شهرستان کاشان در 21 هنرستان تحصیل می کنند. و در حال فراگیری مهارتهای لازم جهت مهیا شدن به بازار کار و یا دانشگاه هستند.

وی تاکید کرد: جمع کل فضای 21 هنرستان کاشان حدود 100 هزار متر مربع است که 18 هزار متر مربع آن به فضای کارگاهی و حدود پنج هزار و 500 مترمربع آن به فضای تئوری هنرستان ها اختصاص دارد .

اربابی گفت:بیشترین تعداد هنرجویان در رشته حسابداری به تحصیل اشتغال دارند که رشته های سینما،مدیریت آشپزی و قنادی ، راهنمای گردشگری ، انیمیشن و تصویرسازی دیجیتال از جمله رشته هایی است که سال آینده در هنرستانهای کاشان تدریس خواهد شد.

کارشناس مسوول آموزش فنی و حرفه ای مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود: نمایشگاه معرفی مشاغل تا روز 12 اردیبهشت برای بازدید دانش آموزان دایر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار