هزینه های متمرکز جشن بزرگداشت مقام معلم در کاشمر به آسیب زدگان سیل اخیر کشور اختصاص یافت

مدیرآموزش وپرورش کاشمر در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم با ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیل اخیر در بعضی از استان های کشور،طی پیامی از همراهی و کمک این مدیریت به سیل زدگان کشورخبر داد

کد مطلب: ۹۱۰۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
هزینه های متمرکز جشن بزرگداشت مقام معلم در کاشمر به آسیب زدگان سیل اخیر کشور اختصاص یافت

علی طاهریان مدیر آموزش وپرورش کاشمر گفت:طبیعت روزگار گردیدن است نه فقط چرخش شب و روز و تغییر ماه و سال، بلکه شادی و غم، دولت و محنت و عیش و طیش هیچ کسی پاینده نیست. از این رو برق را در خرمن همسایه دیدن، غفلت از تدبیر قضاست.
مردم ما بواسطه بارش های رحمانی در این دیار شاکر حقّ اند. اما به مصداق فرمایش شیخ اجل : - "بنی آدم اعضای یکدیگرند ..." - شیرینی این خیر کثیر گوارای طبعشان نیست و همدردی با سایر اعضای پیکره میهن نجیب خود را فرصتی دانسته، که می بایست به قدر وسع بکوشند.
وی ادامه داد: این کوشش از صاحبان خرد و اندیشه و از معلمین عشق و مهربانی، که پیوسته چون چراغی روشن فرا راه دیگران بوده اند، زیباتر و ارزنده تر است.
وی گفت: در آموزش و پرورش کاشمر به واسطه محدودیت زمانی ایام بعد از تعطیلات سال جدید، از اواخر بهمن سال 97 جلسات متعددی را به منظور استقبال از ایام بزرگداشت مقام معلم برگزار نموده و تصمیمات خوبی ، برای برگزاری برنامه های گسترده و جشن سپاس از معلم تدارک دیده شده است، اما سوگ سیل گلستان، لرستان، خوزستان و .... و بردسکن، پای برگزاری مراسم جشن را شل نمود.

طاهریان گفت: با نظر خواهی از معلمین توسط مدیران، به نمایندگی از طرف همه معلمین فرهیخته کاشمر اعلام می کنم، که هزینه برگزاری مراسم متمرکز سپاس معلم به هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر اهدا خواهد شد.
مدیر اموزش و پرورش کاشمر تاکید کرد: مصداق شریفه" من علّمنی حرفاً فقد صیّرنی عبداً " خضوع و احترام به پیشگاه معلم را تکلیف دانسته و تمهید برنامه های متناسب ایام بزرگداشت مقام معلم، طی دستورالعملی به مدارس اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار