اعلام جزئیات برنامه کارگاه‌های جشنواره بین المللی فیلم وارش در رامسر

تهران (پانا) - کارگاه‌های آموزشی «قهرمان سازی بومی در سینما»، «زیبایی شناسی جغرافیا و لوکیشن در تولید فیلم» و «تجربه‌های شخصی در فیلمسازی» همزمان با نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش در رامسر برگزار می‌شوند.

کد مطلب: ۹۱۰۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات برنامه کارگاه‌های جشنواره بین المللی فیلم وارش در رامسر

به گزارش روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، جزئیات کارگاه‌های آموزشی و زمان نمایش آثار نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش در شهر رامسر اعلام شد.
در نخستین روز از برگزاری این رویداد، کارگاه آموزشی «قهرمان سازی بومی در سینما» با حضور کاوه سجادی حسینی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار می‌شود.
همچنین کارگاه آموزشی «زیبایی شناسی جغرافیا و لوکیشن در تولید فیلم» با حضور پرویز جاهد منتقد و پژوهشگر سینما از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز پنجشنبه ۱۲ اردیبشت ماه در همین محل برگزار خواهد شد.
«تجربه‌های شخصی در فیلمسازی» نیز عنوان کارگاه آموزشی دیگری است که با حضور سرگئی دوروتسوی فیلمساز و عضو هیات داوری بخش بین الملل از کشور روسیه پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار می‌شود.
این واحد آموزشی همچنین در روزهای برگزاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش هر روزه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۷ به نمایش منتخبی از آثار راه یافته به جشنواره می‌پردازد.
نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش با محوریت فرهنگ عامه و به دبیری مهدی قربانپور ۹ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در سه شهر بابل، رامسر و ساری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار