کسب رتبه برتر دانش آموزان اسلامشهری در جشنواره روز جهانی دختران درICT

اسلامشهر(پانا) - روز جهانی دختران درICT با ارائه طرحهایی درزمینه کسب و کارهای اینترنتی و با حضور دانش آموزان برتر ایده پرداز شهر و شهرستانهای استان تهران در باغ کتاب شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۰۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر دانش آموزان اسلامشهری در جشنواره روز جهانی دختران درICT

در این همایش دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه واحدهای آموزشی مهر ایران، فاطمیه (س)، قاضی طباطبایی و آفرینش آموزش و پرورش اسلامشهر با ارائه طرحهایی در زمینه های بازیافت زباله به عنوان سرمایه ملی، گردشگری و معرفی مناطق توریستی و طراحی و دیزاین به رقابت با دیگر گروه های شرکت کننده پرداختند.

دانش آموزان حاضر در این برنامه به دفاع ازطرحهای خوددر قالب برنامه نویسی، وب سایت و اپلیکیشن پرداختند و در نهایت داوران دستاوردها را ارزیابی کرده و نفرات برتر نیز معرفی شدند.

دو تیم دیزاین با من و ایران توریست دانش آموزان دختر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر هم رتبه های اول و سوم این جشنواره را کسب کردند.

در گفتگو با تیم های برتر، تیم دیزاین با من هدف از اجرای طرح خود را ایجاد پل ارتباطی بین طراحان و مراکزی که نیاز به طراحی دارند عنوان کرد و تیم ایران توریست هم معرفی نقاط گردشگری و بوم گردی را از ویژگیهای طرح خود عنوان کرد.

کارشناسی امور بانوان آموزش و پرورش اسلامشهر نظارت و هماهنگی اجرای این برنامه را در سطح شهرستان و حضور در جشنواره را بر عهده داشت.

/خبرنگار: فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار