رئیس میراث فرهنگی دامغان خبر داد:

نجات گردشگران فرانسوی از گل و لای و مه در دامغان

سمنان (پانا) - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دامغان گفت: گردشگران فرانسوی گرفتار در گل و لای و مه توسط روستائیان دامغانی نجات یافتند.

کد مطلب: ۹۱۰۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نجات گردشگران فرانسوی از گل و لای و مه در دامغان

مهدی قاسمی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دامغان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: زوج گردشگر فرانسوی که در مسیر بازدید از باداب سورت در گل و لای و مه گرفتار شده بودند، توسط محمد غزاییان از اهالی روستای تویه‌رودبار دامغان نجات یافتند و در منزل مسکونی وی اسکان پیدا کردند.

وی گفت: مراحل صدور مجوز اقامتگاه بوم‌گردی منزل این فرد در روستای تویه‌رودبار از روزهای پایانی سال گذشته توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دامغان در حال پیگیری است و با آغاز به کار این اقامتگاه شاهد توسعه گردشگری و رونق اقتصادی روستا خواهیم بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دامغان افزود: گردشگران فرانسوی با حضور در شهر دامغان از آثار تاریخی این شهر ازجمله مسجد تاریخانه، مسجد حاج شکرالله، پیر علمدار، مجموعه امامزاده جعفر، مسجد جامع، بازار و خانه تسنیم دامغان بازدید و سوغات و صنایع‌دستی دامغان را خریداری کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار