پیام تسلیت معاون وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت ‌همکار فرهنگی امدادرسان به سیل‌زدگان

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئول ستاد معین خوزستان در پیامی درگذشت ناگهانی مرحوم احمد پناهنده، همکار فرهنگی استان اصفهان را در پی خدمت‌رسانی به سیل زدگان خوزستانی تسلیت گفت.

کد مطلب: ۹۱۰۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت معاون وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت ‌همکار فرهنگی امدادرسان به سیل‌زدگان

در پیام تسلیت مجتبی زینی‌وند آمده است:

«به نام خدا

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ﻭ کﺴی کﻪ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﺑﻪ ﺳﻮی ﺧﺪﺍ ﻭ ﭘیﺎﻣﺒﺮﺵ ﺑیﺮﻭﻥ ﺭﻭﺩ ، ﺳﭙﺲ ﻣﺮﮒ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭیﺎﺑﺪ، ﻣﺴﻠﻤﺎً ﭘﺎﺩﺍﺷﺶ ﺑﺮ ﺧﺪﺍﺳﺖ

امروز در غم از دست دادن عزیز بیدار دلی به سوگ نشسته ایم که با عزمی جهادی به یاری هم وطنان سیل‌زده خود در استان خوزستان شتافت و در راه خدمت به مردم شریف این استان شمع وجودش خاموش شد و به دیدار حق تعالی نائل آمد.

گرچه فقدان این همکار نوع دوست موجب تالم و تاسف است اما بد‌ون شک این از خودگذشتگی چون گوهری گرانقدر تا همیشه بر پیشانی تعلیم و تربیت در این سرزمین خواهد درخشید.

اینجانب درگذشت ناباورانه مرحوم احمد پناهنده کارشناس آموزش و پرورش استان اصفهان را به خانواده محترم ایشان و فرهنگیان استان‌های اصفهان و خوزستان تسلیت عرض می‌نمایم. امید آنکه روح پاک این باغبان تعلیم و تربیت با سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) محشور شود و پروردگار به بازماندگانش صبر عطا نماید.

مجتبی زینی‌وند
معاون وزیر و مسئول ستاد معین آموزش و پرورش خوزستان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار