اهمیت تعیین چارچوب مشخص در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای استان های سیل زده

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای استان های سیل زده باید بر اساس نیاز سنجی و چارچوب مشخص انجام شود.

کد مطلب: ۹۱۰۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت تعیین چارچوب مشخص در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای استان های سیل زده

احمد ناصری در گردهمایی مدیران کل استان های معین استان خوزستان که با حضور معاونین آموزش ابتدایی و پرورشی وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش وپرورش در اهواز برگزار شد، با اعلام اینکه کمک های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان درسطح استان در حال جمع آوری است، اظهار داشت: از این پس کمک های جمع آوری شده بر اساس نیازهای موجود به کانال های مربوطه سوق داده خواهد شد.

او با اشاره به نحوه تخصیص اعتبارات لازم برای بهسازی، بازسازی، تعمیر و کیفیت بخشی در استان سیل زده خوزستان، پیشنهاد داد: بخشی از این نیازها می تواند از سرجمع اعتبارات تخصیصی سازمان نوسازی مدارس کشور و معاونت های مختلف وزارت به استان ها، تامین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با اعلام آمادگی آموزش و پرورش استان اردبیل برای اعزام نیروی انسانی به خصوص در حوزه مشاوره تحصیلی، خاطر نشان ساخت: در پایه دوازدهم تمامی استان ها از لحاظ نیروی انسانی در شرایط یکسانی هستند، بنابراین باید در این خصوص برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا مشکلاتی برای دیگر استان ها از لحاظ نیروی انسانی بوجود نیاید.

ناصری همچنین خواست زمینه ای فراهم شود تا فرهنگیان استان های سیل زده بتوانند بهمراه خانواده های خود از امکانات اسکان استان های معین بصورت رایگان استفاده نمایند.

در ادامه این گردهمایی، مدیران کل و شرکت کنندگان از مناطق سیل زده و تعدادی از روستاها و مدارس بازدید نموده و با جمعی از فرهنگیان در این مناطق گفتگو نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار