از سوی کمیته امداد استان تهران صورت گرفت

ایجاد۵۱۵۳ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

تهران (پانا) - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از ایجاد ۵۱۵۳ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت خبرداد .

کد مطلب: ۹۱۰۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد۵۱۵۳ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، حسین فتح آبادی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد کارآفرینی، ایجاد اشتغال و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت است، تاکید کرد: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و استقلال مالی آنها از اهداف مهم کمیته امداد است که به طور جدی آن را دنبال می‌کند.

وی به تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و ادامه داد: ۳۴۱۸ فقره تسهیلات اشتغال در سال ۹۷ به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران پرداخت شده است که از طریق آن ۳۸۹۶ نفر مشغول به کار شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه تعدادی از مددجویان با معرفی به کاریابی‌های مورد تأیید این نهاد مشغول به کار می‌شوند، افزود: ۱۲۵۷ نفر از مددجویان تحت حمایت از طریق معرفی به کاریابی‌ها مشغول به کار و فعالیت شده اند.

فتح آبادی اضافه کرد: ۱۰۴۰ فقره تسهیلات از منابع داخلی کمیته امداد و ۲۳۷۸ فقره از منابع بانکی به مددجویان پرداخت شده است.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران را ۵۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه بانکی و ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی کمیته امداد بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران بیان کرد: طرح‌های اجرا شده شامل ۱۸۱ طرح کار انگیزی ۲۸۷ طرح توان افزایی و ۲۹۵۰ طرح خودکفایی بوده است.

فتح آبادی گفت: برای طرح‌های کارانگیزی ۵ میلیون تومان، توان افزایی ۱۰ میلیون تومان و خودکفایی بیش از ۱۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی به طرح‌های اجرا شده اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار