معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان به پانا خبرداد:

هفتمین مرحله المپیاد آماده در هرمزگان برگزار می شود

هرمزگان(پانا) - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از برگزاری المپیاد آماده ویژه دانش آموزان دادرسی دراین استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۰۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین مرحله المپیاد آماده در هرمزگان برگزار می شود

سحررفیعی بندری در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان افزود: هفتمین مرحله المپیاد آماده ویژه تیم های منتخب دادرسی شهرستان های استان برگزار می شود.

وی عنوانکرد: این مسابقات روز چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه بترتیب در قسمت پسران و دختران در شهرستان بندرعباس برگزار می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان بیان کرد: دانش آموزان پس از گذراندن آموزش های طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) در مسابقات آمـاده (المپیـاد مهـارت هـای امـدادیدادرسان هلال احمر ) به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی افزود: در ابتدا هفتمین المپیاد آماده در مرحله مقدماتی با تاکید بر آموزش قبل از اجرای مسـابقات و به منظور تعیین تیمهای آماده برتر در 3سطح درون مدرسه ای، منطقه ای و شهرستانی برگزار شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان اشاره کرد: افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور با کیه بر تربیت تیم های دانش آموزی آماده برای مقابله با حوادث، توسعه و ترویج ظرفیت های خودامدادی در میان دانش آموزان و ساماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده توانمند و برخوردار از مهارت های کارگروهی از اهداف اجرای این برنامه می باشد.

رفیعی بندری خاطر نشان کرد: در هفتمین مرحله استانی المپیاد آماده بیش از ۴۰۰ دانش آموز هلال احمری از شهرستان های سطح استان حضور خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار