مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد :

لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان: تبیین بیانیه ارزشمند گام دوم انقلاب در بین نوجوانان و جوانان می بایست در دستور کار قرار گیرد و ما افتخار داریم که در استان اصفهان به این موضوع پرداخته ایم .

کد مطلب: ۹۱۰۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان

محمد اعتدادی در همایش مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی کل کشور که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد اظهار داشت:خوشبختانه تعاملات و همکاری های بسیار خوبی بین آموزش و پرورش استان و سازمان بسیج دانش آموزی وجود دارد و مجموعه آموزش و پرورش استان با علاقه در میدان حضور دارد و کارها را دنبال می کند.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صادر شد تاکید کرد : این بیانیه دارای ویژگی بسیار مهمی است که می بایست از رهنمود های ارزشمند آن بهره ببریم.

وی در ادامه گفت : یکی از ویژگی های مهم این بیانیه بحث جامعیت آن است . در این بیانیه هم به مشکلات ، بی تدبیری ها و سوء تدبیر ها در طول چهار دهه انقلاب اشاره شده و هم به ظرفیت ها و امکانات وسیع و بی بدیل کشور ما اشاره نموده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه اظهار داشت : ویژگی دوم این بیانیه بحث نگاه به آینده است و امید می دهند مسیر طی نشده را باید طی نمود تا به قله های رفیع رسید.

وی در ادامه تاکید کرد : ویژگی سوم که بسیار مهم و حائز اهمیت است آن است که ملت ایران و به ویژه جوانان و نوجوانان در این بیانیه مخاطب اصلی هستند که بخش اعظم آنها در آموزش و پرورش مشغول به تحصیل و با بسیج دانش آموزی در ارتباط هستند ؛ از این جهت اهتمام به این ویژگی می بایست در دستور کار قرار گیرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه تاکید کرد : وظیفه ما است در تمام جلسات ، نشست ها و همایش هایی که به ویژه با دانش آموزان داریم به تبیین این بیانیه ارزشمند در بین نوجوانان و جوانان توجه نماییم . این بیانیه مسیر راه را برای ما روشن نموده است و ما افتخار داریم که در استان اصفهان به این موضوع پرداخته ایم .

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز در ادامه بیانیه گام دوم انقلاب است افزود : در این سند به طور ویژه به تشکل های دانش آموزی و کارگروهی در بین دانش آموزان تاکید شده و امروز شما در زمینه بسیج دانش آموزی به این موضوع می پردازید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه تاکید کرد : مسیر حرکت آموزش و پرورش مطابق سند تحول بنیادین است و اگر کسی خارج از این مسیر حرکت کند قطعا به بن بست خواهد رسید .

وی در پایان با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای تعاملات و همکاری های بیشتر اظهار داشت : ارتباط بسیار خوبی بین مجموعه آموزش و پرورش استان ، سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان وجود دارد ؛ و همچنین مفتخر هستیم که امروز طی مراسمی با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان و جمعی از مدیران دستگاه های استان از فرهنگیان و دانش آموزان استان اصفهان به جهت حضور فعال در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار